Nekad smokeyyotf | Ban överklagan [Tropical]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

smokeyy22

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
-2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199353691915/

Ditt Hex-ID: 1100001530dff0b

Vad är din discord tagg? smokeyy#1200

Vem var det som bannade dig? SAN/

Hur lång tid var din ban? p bann

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? PROBLEM SPELARE

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att san perma bannade mig för att han tyckte att jag var en spelare som bara sköt och sköt. och det hade han rätt i den dagen sköt vi bara det var problem spelare jag var en av dom och vi sköt lite för mycket men ska va ärlig så sköt jag inte lika mycket. men jag vill få unbann och så förbätrra min rp och visa san att jag har erfarheter inom rpn jag kommer förbättra min rp. kortfattat så sköt vi för mycket och san p banna mig för problem spelare jag fattar från hans sida.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. detta var när jag blev bannad jag körde runt i gs med nåra vänner som spelar på unive. sen så jagade vi whyos bil i grove street för vi hade krig me whyos sen ser jag en blå bil exakt likadan bil som står parkerad vid grove street pizzeria och det var en medlem i whyos jag hoppar ut ur bilen drar upp min tabbe och skjuter han, sen så hoppade sather support och san drog in han och skrev till mig i pm att jag skulle hoppa support så jag gjorde det sen så pratade vi om at jag kunde haft lite bättre rp och att jag skjutit lite för mycket så blir jag perma bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ska jag vara ärlig så tyckte jag inte det var fel men ändå lite fel, för jag sköt lite för mycket men inte lika mycket som dom andra, jag skulle haft bättre rp kanske göra nåra kidnappningar istället för att skjuta hej o vilt i grove, kanske också göra lite droger sälja dom ha lite mer social rp så jag tycker san gjorde rätt att banna mig men nu vill jag verkligen rpa på unive jag kommer förbättra min rp ha mer social rp osv.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ska jag vara ärlig så tyckte jag inte det var fel men ändå lite fel, för jag sköt lite för mycket men inte lika mycket som dom andra, jag skulle haft bättre rp kanske göra nåra kidnappningar istället för att skjuta hej o vilt i grove, kanske också göra lite droger sälja dom ha lite mer social rp så jag tycker san gjorde rätt att banna mig men nu vill jag verkligen rpa på unive jag kommer förbättra min rp ha mer social rp osv.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ska jag vara ärlig så tyckte jag inte det var fel men ändå lite fel, för jag sköt lite för mycket men inte lika mycket som dom andra, jag skulle haft bättre rp kanske göra nåra kidnappningar istället för att skjuta hej o vilt i grove, kanske också göra lite droger sälja dom ha lite mer social rp så jag tycker san gjorde rätt att banna mig men nu vill jag verkligen rpa på unive jag kommer förbättra min rp ha mer social rp osv.
kommer aldrig hända igen att jag förstör 320s server aldrig och ber om ursäkt att jag sköt typ 3 personer när jag nyss kommit tillbaks de va så att vi hade stort krig drf

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag hade gjorde mycket annorlunda att inte hänga med sånna skottare som älskar och skjuta och är problem spelare jag tycker san gjorde rätt att banna så jag skulle haft lite mer social rp lite mindre skott i loggsen att inte bara skjuta folk att kanske kidnappa sälja droger osv. och jag tycker jag gjorde fel och kommer ej hända igen att jag är en grove krigare och b ara skjuter folk hej o vilt i grove street ångrar det verkligen och gillar unive så vill ej förstöra unive eftersom 320 har byggt upp servern bra så det ska ej komma problem spelare och förstör bara det är ej nice.
att ej skjuta lika mycket som jag gjorde osv. tycker de ej e nice o bara förstöra @Philip320 s server han har byggt upp den sen kommer jag o nåra o bara skjuter erkänner att jag skjutiti fast ej så mycket men komMMER EJ HÄNDA IGEN ALDRIG

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka