Accepterad smokeyy72 | Ansökan till Servervakt [Redz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

smokeyy72

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ayham

Vad heter du på discord? Smokeyy#1200

Ange ditt födelsedatum 10 Juli 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag spelar mellan 10 på morgonen till klockan 4-5 på natten jag tar en liten Paus fast jag spelar riktigt mycket och jag har viljat bli sv väldigt länge nu

Hur länge har du varit medlem på Unive? Har varit medlem o aktiv på servern i ca 4 månader tror jag eller 3 månader och jag vill bli av på unive nu för de minskar på lallare på servern.

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad 1 gång och de va en bann på 24 timmar eller jag tror jag har 0 banns

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? En bra servervakt är att dom har ingame perms en snäpp under staffs de förminskar de lallet på servern servervaknterna ska va aktiva och vara kunniga inom arbetet dom ska för minska lallet dva bilar som ligger hej o vilt och en bra servervakt ska bete dig som tex staff man ska va snälla aktiv och kunnig inom arbetet och för minska arbetet för Staffsen så dom kan fokusera på annat än att banna lallare som allmänt lallar de är svs arbete förmisnkar staffsen arbete.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag kan alla kommandon jag e kunnig inom arbetet jag kommer banna folk som gör regel brott jag snusar absolut inte mina perms jag kommer inte ressa folk för man råka micklika personen man ska rpa på miss jag kommer under lätta arbetet för staffsen så dom inte behöver hålla koll på lallare de e vårt ansv svs. Jag kommer använda kritik inom mitt arbete. Jag kommer göra unive till en trygg rp server. Jag kommer defentivt

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt är att man ska följa reglerna grund reglerna imon unive man ska kunna rpa man ska absolut inte reviga någon under scernario då blir det indragen servervakt och de är abusa oxå att man ressa sig själv eller sina vänner under scenario kan leda till bann till och med. Man ska lägga en /kick eller bann på rätt sätt man ska Heller inte vara korrupt imon arbetet. Man bannar inte nån som inte har gjort något fel eller man bannar inte nån för man hatar en ooc. Och så använder man sig inte av togglename under scenario de är abuse också och då kan man få indragen servervakt. De man inte ska göra är att inte abusa eller vara korrupt.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Abuse är att man använder sina perms för och vinna scenarion och det kan man få bann av de kan leda till en banna och anledningen är att man spelar för makt och pengar pwg2 att man använder togglename under scenario man använder sig av Noclip för att inte dö elle bli tagen av polisen. Att vara korrupt är att man kickar elle bannar nån utan absolut ingen anledning tex att man hatar en ooc så bannar man den killen ingame de är och vara korrupt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka