Accepterad smokeyy22 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

smokeyy22

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
-2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199353691915/

Ditt Hex-ID: 1100001530dff0b

Vad är din discord tagg? smokeyy#1200

Vem var det som bannade dig? limpis

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet faktiskt inte vrf jag blev bannad, tror limpis bannad alla för skit rp det blev jag bannad för iaf för att jag vart mitt i en skottlossning och jag hoppade ut ur bilen och sköt sen kom mina grabbar om fiedernas bil gick sönder så jag hoppade ut och fick ner han men finishade inte han jag skrek upp me händerna och kidnappade han men direkt då blev jag bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag vart mitt i en skottlossning och jag hoppade ut ur bilen och sköt sen kom mina grabbar om fiedernas bil gick sönder så jag hoppade ut och fick ner han men finishade inte han jag skrek upp me händerna och kidnappade han men direkt då blev jag bannad. för mina grabbar hade ju skottlossning mot samma grabbar men förlorade och sen körde jag hem sen efter de så mötte jag upp dom och sköt dom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var absolut inte felaktig men vet fof inte vrf jag blev bannad men den är ju då rätt för jag kanske hade skit rp och jag vet ju inte de men det vet limpis då det var inte felaktig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. yes ingame står det spelaren har blivit bannad en gång fast har blivit bannad 3 gånger innan och har lyckats ta lärdom och kommer ABSLOUT inte hända igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? yes att inte skjuta mot dom fast dom ändå sköt mina grabbar så försökte visa allt för att hjälpa mina egna grabbar fast skulle ej skjuta. för jag kidnappade en av dom fast direkt då blev jag bannad jag försökte göra en långvarigt scenario fast blev ju bannad

Har du lärt dig någonting efter din ban? yes att ej skjuta folk efter men dom hade dödat mina grabbar så försökte kidnappa dom men ska skulle gjort det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes tack.

Senast ändrad:
det är 2dagar, 8h och 45 minuter kvar vill verkligen in och rpa under helgen.

tja @Philip320 undrar om limpis kollar. för det är lördag och har vart bannad i 4 dagar, helg vill rpa me vännerna

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka