Accepterad smokeyy | Whitelist ansökning [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

smokeyy

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: smokeyy

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198254655103/

Vad är ditt discord namn? smokeyy#3337

Vad är ditt Hex-ID? 1100001118c067f

Hur gammal är du? 18+

Berätta om din karaktär. Lorenzo Verdum, en ny grabb i staden efter att ha flyttat från Tijuana Mexico för sin kriminella familj. Lorenzo har lämnat sin familj efter som han inte alls är lik dem personligt och har flyttat till stan för att skaffa sig ett fint jobb och en stabil inkomst. Målet med min karaktär är att ha kul och få skapa mycket spännande och roliga scenarion med kvalité! Min karaktärs drag är att han pratar väldigt fort och har en lite rolig brytning då han härstammar från Sydamerika. Min karaktär är mycket trevlig och är väldigt feg av sig. Problem är han inte alls ute efter och skulle detta hända hade han kontaktat polisen och inte vågat visa sig ute. Lorenzo är mycket trevlig och gör allt för att få nya vänner.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att ni bör välja mig eftersom jag är en mycket duktig och självsäker rollspelare som lever in i sin karaktär. Jag gör alltid mitt bästa för att skapa realistiska och spännande scenarion. Jag är mycket trött på alla servrar som trollar för mycket och det vore synd för mig att få spela på oseriösa servers med unga människor i.

Hur många timmar har du på FiveM? 500+

Redan godkänd muntlig. Låser och arkiverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka