Nekad Smokey752 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Smokey752

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? gabriel abreu

Vad är ditt discord namn? smokey 752

Vad är ditt födelsedatum? 9 Augusti 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ravy Matumbe 23 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? energifull, ghetto, rolig och lösningsorienterad.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: ravy är en karaktär som tidigare i sitt liv har gått på fel spår och haft det väldigt tufft. ravy bodde med sin mamma och sina tre bröder och två systrar innan han flyttade ut hemifrån. ravy förlorade sin pappa i gängkrig i sitt hemland i gambia, då hans pappa var grovt kriminell och hade högst status i landet. när ravys pappa dog så var folk ute efter resten av familjen så ravy och hans familj flydde till sverige. ravy var bara 7 när dem flydde till sverige. ravy var det yngsta syskonet och det påverkade hans liv och beteende väldigt mycket. ravys familj var väldigt fattiga när dem kom till sverige så dem fick arbeta hårt för att hjälpa till med att försörja familjen. dem båda systrarna flyttade ut hemifrån för att plugga utomlands när ravy 12 år gammal. hans mellersta bror blev ihjäl skjuten i en skottlossning. när ravy blev 13 så blev båda hans andra storebröder fängslade och det ändrade allt på ravys liv. ravys mamma var sjuk och hade inget jobb, ravy fick börja sälja droger på gatan för att kunna försörj

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med hög rp nivå och skapa roliga scenarion

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det är att man själv inte bara ska vinna hela tiden utan att motparten också ska få vinna nån gång så det blir roligt för båda.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag har tidigare brutit mot meta gaming. det jag lärde mig ifrån det är att man aldrig ska använda sig utav meta gaming även vad.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM= random death match, alltså man får inte starta nån våldsam konflikt eller göra nått mot någon utan ett bakomliggande scenario. VDM= vehicle death match, det innebär att man inte får använda ett fordon som ett vapen. sälja saker ingame för irl pengar är ett regelbrott och det innebär att man inte ska använda unive servern till att sälja saker inom spelet för riktiga pengar.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag tar rp seriöst.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka