Nekad Smokey752 | Medlem ansökning [svantii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Smokey752

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? gabriel abreu

Vad är ditt discord namn? smokey 752

Vad är ditt födelsedatum? 9 Augusti 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: ratko mulle 23 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? energifull, ghetto, rolig och lösningsorienterad.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: ratko är en karaktär som är uppväxt i fittja, men är född i gambia. ratko flydde från gambia med sin familj när hans pappa blev mördad och familjen blev förföljd av ratkos pappas rivaliserande gäng. när ratko kom till sverige och flyttade till fittja så var det ganska tufft då han fick sörja för sin far som gått bort och för att han kommit till ett helt nytt land där han inte har någon aning om vad han ska jag ta sig till, ratko var ba 10 år när han kom till sverige och hans liv och uppväxt i sverige var ganska tuff då han började väldigt tidigt med dåliga saker (kriminalitet). han började hänga med äldre personer när han var 12 år gammal för han såg upp till dom och dom påminde han om hans far eftersom att dom också var kriminella, men ratko såg inte bara upp till dom utan fick intresset av att börja beckna där som 13 åring. efter några månader som springis började han tröttna på vissa jobbiga kunder som inte respekterade honom så han drog till dom äldre och fråga om råd och tips till hur han ska göra för att dom här kunderna ska sluta lalla med han, och det dom äldre gjorde skulle förändra allt. dom äldre gav ratko en glock 18, helt sprillans ny och fräsch med ett fullt magg. ratko fick lära sig hur man hanterar en glock sen visa det sig att han blev redo att komma ut på gatorna igen för och fortsätta sälja. en helt vanlig dag så fick ratko en kund som kom med flera grabbar och var jobbiga mot ratko, dom började reta han för hans hudfärg och för han var ung men nånting flög in i ratko som gjorde att han fick nog, så han drog ut glocken ur sina byxor och började rikta, kunden trodde att det var en airsoft så han drog fram en kniv och började springa mot ratko. sekunden ratko såg att han började springa så avfyrade han ett skott rakt mot kunde magen. kunden föll ner på marken och började hosta ut blod, och kundens vänner blev fyllda av rädsla så ratko sköt mot kundens huvud en gång till för o markera att det är han som bestämmer där. ratko börjar höra sirener så han började löpa rakt ut mot skogen så långt han bara kunde, efter fem timmar av väntan på att poliserna skulle sluta leta så sprang ratko till traphouse som alla dom äldre befann sig i och berättade om hela händelsen, dom äldre blev stolta och ville ge ratko ett uppdrag och det var att skjuta tre personer. ratko väntar tills dagen han ska föra uppdraget och han lyckades med uppdraget. ett år efter på ratkos födelsedag så gick han ut med vänner och käkade på en restaurang, allting var som vanligt men sen så kommer sex polis bussar flygandes utanför restaurangen och så fort ratko fick syn på dom så förstodd han att det är över nu så ratko tar upp händerna och ställer sig på knä. poliserna springer in och griper honom. ratko fick ett ovanligt och speciellt straff eftersom att han bara var 14 så gick det inte att göra så mycket så han fick sitta i sic tills han blev 15 sen fick poliserna ta han till rättegång och där blev han dömd för massa olika brott. ratko fick sitta inne i 8 år. tiden gick och ratko blev frisläppt när han blev 22 år gammal och han valde att åka hem till sin familj och hälsa på och försöka starta om på nytt igen. ratko söker efter varje jobb som finns men blir nekad till alla jobb så när han blev 23 så bestämde han sig för att flytta till staden unive och starta ett nytt liv där istället med helt rena prickar och bakgrund, och nu så söker han efter bostad i staden unive och väntar bara på svar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en seriöst, rolig och spännande rp med dom som är med i min karaktärs omkrets och jag ska försöka höja rpn så mycket som det bara går även om det redan är bra.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det är att man ska spela för att båda ska ha roligt alltså innebär det att det inte bara ska vara jag som vinner hela tiden för då blir det inte roligt för motparten för då blir det lite mer att man spelar för makt och pengar.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag har tidigare brutit mot meta gaming. det jag lärde mig ifrån det är att man aldrig ska använda sig utav meta gaming även vad.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM= random death match, alltså man får inte starta nån våldsam konflikt eller göra nått mot någon utan ett bakomliggande scenario. VDM= vehicle death match, det innebär att man inte får använda ett fordon som ett vapen. sälja saker ingame för irl pengar är ett regelbrott och det innebär att man inte ska använda unive servern till att sälja saker inom spelet för riktiga pengar.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag tar rp seriöst och vill verkligen få en chans att få komma in på servern. jag var test medlem nyligen men spelade aldrig då jag hade problem privat men nu vill jag ge allt jag kan.

Nekad.
Anledning: indragen medlemskap nyligen

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka