Nekad Smokey752 | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Smokey752

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? gabbe

Vad är ditt discord namn? ravybaby752

Vad är ditt födelsedatum? 9 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär heter ravy ali men är van vid att bli kallad ravy eller branko. ravy är en karaktär som är uppväxt i en ort i uppsala som heter stenhagen. ravy hade det svårt när han var liten. han var ett problem barn från 5-10 åldern, sen blev han lite lugnare i en period tills han blev 13 och hängde med äldre och kriminella. han började beckna när han var 14 åt dem äldre. han var alltid fokuserad på pengar familj vänner och guzzar. men helt plötsligt så blev det gäng krig i stenhagen mellan stenhagens gäng och ett annat gäng. det skedde skjutningar dagligen och till slut så blev ravys bror omar skjuten till döds för han var inblandad i gängkriget. ravy kände sig osäker fler och fler medlemmar i stenhagens gäng började dö till slut så var det ravy som fick tronen när han var 17. han började ta med sig kusiner och flera vänner men alla dog för utom två av hans kusiner som var yngre än han, kriget hålde fortfarande på men nu började ravy och kusinerna skjuta och få mer och mer kroppar tillslut var det bara dem tre kusinerna mot andra gängledaren. dem dödade ledaren tillslut och sen började alla affärer gå bättre fler och fler blev medlemmar så tillslut när det var tillräckligt många så gav ravy tronen till sina två kusiner så ravy kunde sluta med allt kriminellt. ravy är 22 år nu och letar efter möjligheter att få pengar. han letar efter jobb. men det finns en sak som ravy alltid kommer göra och det är att han kan ta liv för sina nära vänner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra till att ta intervjuer och se till att alla som är inne på servern tar det seriöst och ingen lalleri

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att man ska spela så båda har kul det ska inte bara vara jag som vinner det ska vara båda som vinner och har kul

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja. rdm, vdm, copbait, nlr, sunt förnust, meta gaming.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat på empire rp och den är ganska hög rp nivå

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag verkligen tar rp seriöst och inte gillar när man bara lallar.

Nekad. Utveckla "Vad kan du bidra med till serverns RP?"

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka