Antagen Smokey04 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

getoormen04

Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
98
Vad är ditt namn i verkligheten? Eddie

Ditt discordnamn: getoormen04/Smokey

Ange ditt födelsedatum 19 September 2004

Varför ska just du bli staff? För att jag har spelat på servern ett längre tag och känner att jag vill testa på något nytt, och även se lite ur andra perspektiv på hur saker och ting fungerar på servern och självklart hjälpa servern att växa.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Krim Rpn

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag tycker att man ska sätta hårdare straff på dem som är problem spelare och att alla i staff teamet bör sträva efter samma sak, då vi alla är här inne för att ha kul. Jag skulle även vilja hör vad andra staffs har för åsikter och att man ska lyssna på varandra, alla ider kanske inte alltid är bra men därför är vi ett team för att komma på en bra lösning.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man ska aldrig bara se ur ett perspektiv utan man ska alltid prata med respektive personer som var med i ett scenario eller liknade så att man inte dömer ut nån bara så.
Inget lallande utan man ska sköta allt snyggt när man hanterar ärenden.
Om de är något större ärende så ska man aldrig ta det ensam utan gärna med nån eller några fler så att man inte gör något misstag.
Om ens kompis kmr in och behöver hjälp så ska man låta en annan staff ta ärendet eftersom att man kanske väljer han/hons sida för att vara snälla (man ska inte ta någons sida utan vara neutral)

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jobbar, så de blir efter jobbet och i början kmr jag köra all in, sedan när jag har kommit in i det och vet hur jag ska agera osv. så kan jag börja rpa lite då och då men kmr fortfarande sträva efter en bättre framtid på servern och att bli mod.

Hur länge har du spelat på Unive? 21 augusti 2023

Har du tidigare erfarenheter som staff? nej

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag vill inte bli kriminell eller event ansvarig då jag känner att de är inte något för mig för tillfälet

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka