- Meddelanden
- 716
- Reaction score
- 22
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? taxi
Vad heter du IRL? Ludwig
Vad heter du på discord? Smokey Nagata#1351
Hur gammal är du? 13, 4 veckor 14
Hur länge har du spelat på Unive? 1 år och 7 månader
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer göra jobbet aktivt och roligt för folk att jobba där, jag ska göra det trevligt och få ditt minna kompisar så att yrket utvecklas mer än vad det redan är, vad jag menar med de är att man kanske kan få in en ny lokal i framtiden eller få in nya bilar som inte funnits innan så att det blir roligt, kanske att man kan ta in nån mercedes eller så så det blir mer lyx.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? inom detta jobb har jag bara att jag varit pa personal ansvarig, men overall har jag varit jobb ansvarig och jobbade sten hårt med jobben, jag har också varit chef för marja lisas och tokyo sushi, och saras bil och mc.
Hur ofta kommer du vara inne? beror på så mycket jag kan och orkar
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? a
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? a
Vad heter du IRL? Ludwig
Vad heter du på discord? Smokey Nagata#1351
Hur gammal är du? 13, 4 veckor 14
Hur länge har du spelat på Unive? 1 år och 7 månader
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer göra jobbet aktivt och roligt för folk att jobba där, jag ska göra det trevligt och få ditt minna kompisar så att yrket utvecklas mer än vad det redan är, vad jag menar med de är att man kanske kan få in en ny lokal i framtiden eller få in nya bilar som inte funnits innan så att det blir roligt, kanske att man kan ta in nån mercedes eller så så det blir mer lyx.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? inom detta jobb har jag bara att jag varit pa personal ansvarig, men overall har jag varit jobb ansvarig och jobbade sten hårt med jobben, jag har också varit chef för marja lisas och tokyo sushi, och saras bil och mc.
Hur ofta kommer du vara inne? beror på så mycket jag kan och orkar
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? a
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? a