Accepterad Smokey Nagata | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Smokey Nagata

Icke Medlem
Meddelanden
716
Reaction score
22
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199152784531/

Ditt Hex-ID: steam: 110000147146493

Vad är din discord tagg? Smokey Nagata#1351

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: unive ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo för att vi hade en discord grupp där vi snackade om nan1 elnours demot där vi bara satt och skickade giffs och annat...

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag satt i ett samtal med elnour nan1 efter dom blivit demotade, så satt vi bara och funderade på hur det gick till och varför, medans nan1 försökte få tillbaka sin roll mod, invar nan1 några andra till gruppen och dom undrar samma sak. men då bestämmer vi oss för att köra make it meme, så vi kan snacka om nått annat efter som att det inte är det roligaste samtalsämnet att snacka om nåns domtes och gråta över dom, så då kör vi make it meme, vi gör några gifs var och skickar dom i den discord gruppen vi satt i, sen hände så mycket jag kom staff mötet och lyssnade, sen sa jag upp mig för att jag suttit som staff länge och tappade motivationen samt så lockade de att skaffa ett gäng då det är riktigt kul att ha det på unive. efter de hände de inte så mycket, sen så blir cruslux demotad, och lite senare så blev jag blackad därpå. Jag förstår bannen om det handlade om att vi hade den gruppen men du skrev att jag hade kallat dig pengar kått och staff grejen och det har jag värkligen inte gjort och i den grupen skickade vi ingenting mot servern, mer giffs om varandra och sen kan du kolla att jag faktist itne skicka nått det kan du fråga staffsen som va staffs då.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. om du syftar på att jag kallad dig saker är den felaktig ja, om det va för vi hade en grupp där ni trodde vi snackade skit är de också felaktig. just för att vi inte hade skickat nått mot servern eller nått kränkande mot person, och att specifikt jag inte hade skickat nått satt mest där och snackade med nan1 och elnour och cruslux men vi gjorde ju inte nått särskilt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har väll blivit bannad innan, men det va i maj 2021 så minns inte.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vi hade ju värkligen inte behövs ha den dcn, men vet inte vad du fått höra att jag sagt de för att har itne sagt så vet inte i det sammanhanget hur jag skulle kunnat gjort nått annolunda.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja om det basseras på gruppen, nej om det basseras på att jag sagt nått om philip.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka