Nekad Smokey. | Medlem ansökning [bizzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

N1sse_

Icke Medlem
Meddelanden
100
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isac

Vad är ditt discord namn? N1sse#1731

Vad är ditt födelsedatum? 12 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Smokey Nagata han är 29 år gammal och kommer från ett hem med en pappa som är alkohol missbrukare.
Han hade en tuff upp växt i Tokyo där han växte upp han var mobbad i skolan.
När han var 5 så dog hans mamma och det var då hans pappa börja bli alkoholist.
När han fyllde 20 så träffa han ett gäng dom sålde droger och köpte feta bilar.
En dag gick allting fel det var en i gänget Chang Fu han hade börjat o gilla Smokey så han kom på en ide han skulle ljuga så att smokey skulle ha spionerat åt ett annat gäng på dom.
Enda sen des har han vart hotade i hela Tokyo av hans gäng så han var tvungen att fly till staden Unive och det är där han är idag.
För att skapa ett nytt liv.
Även fast han hade en tuff uppväxt så lärde hans mamma han att vänner och familj är viktigt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer vara så aktiv på servern så mycket som jag barra kan. Jag kommer bidra med bra rp .
Jag kommer ge mycket glädje till andra på servern.
jag kommer också jobba nästan varje dag.
För att jag är inne nästan varje dag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med seriös rp och samt rolig rp i scenario vilket innebär göra det roligt för båda parter exempel och försöka vara en förebild för andra icke medlemmar som inte kan så mycket om rp samt lära mig av andra som är duktigare än mig på att rpa.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte spelar för sin egna vinst och låter andra parten också att vinna alltså att man ej bryr sig så mycket att sin karaktär ska få pengarna eller vapnet eller racet eller vad det nu är utan att den andra parten också ska ha kul i scenariot och vinna samt att man inte bryr sig om man förlorar typ ett vapen eller en macka eller något

Hur hittade du Unive? Mina vänner tipsa men har spelat här tidigare bara att jag lämna för att min mentala hälsa var ej bra men nu är jag redo att återvända.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka