Nekad SMOKEY | Chef-jobb ansökan[REAPER]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tornkvist1

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
431
Reaction score
25
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? SCstyling

Vad heter du IRL? Marcus

Vad heter du på discord? Tornkvist1#2007

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 1år tillbaka

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet med mycket aktivitet som ett huvudsyfte. Jag kommer säkerställa att jobbet kommer hålla öppet varje dag. Jag kommer stenhårt jobba med att hålla yrket aktivt med många utvecklade anställda. För mig har det varit svårt att kunna modifiera sina bilar och det har varit så för andra också. Tex chefer som är inaktiva osv. Men jag kommer vara rena motsatsen. Jag kommer även utveckla jobbets RP. Jag har varit med om att det förekommeit mycket lall eller liknande på olika firmor. Jag kommer sträva efter att hålla en bra RP nivå uppe. Och om det skulle förekomma lall kommer jag givetvis ta återgärder. Jag kommer även se till att alla känner sig trygga på jobbet med bra lön osv. Men även tex försöka skapa samarbeten mellan olika firmor eller liknande. För jag vill vigda företaget generellt och göra det bättre.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit chef förut och mycket PA osv. Jag har även jobbat på Vianor för ett tag sedan. Jag har mycket erfarenhet inom chefspositionen. Med tex hur man hanterar anställda osv.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag från ca 15:15 till 23:00. Dock har jag träningar mån,tis, Tors men det ska inte stoppa mig från att bli en bra chef.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Givetvis

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive?

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka