Nekad Smokey. | Ban överklagan [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

N1sse_

Icke Medlem
Meddelanden
100
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Backholm/

Ditt Hex-ID: 110000146ce04d0

Vad är din discord tagg? N1sse#1731

Vem var det som bannade dig? Vible

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Error details connection rejected by server du är tämporärt avstängd från unive ban id zoqjra andledning ooc går ut om 4 dagar och 22 timmar och 45 minuter placerad av vible.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag kunde inte bete mig som man ska och pajade den finna rpn vilket jaf förstår det var ett skämt som gick fel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en annan kompis åkte bil sedan krocka han in imig jag peekade lång finger sen rikta han och sa jag riktar sedan id peekade jag och sa ska jag ta åtgärder som ett skämt men det landade inte väl vilket jag ångrar mig extremt nu och kommer aldrig göra om det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. NEj jag tycker den ej att det är var en felaktig men tycker ban längden är för lång och det var mitt fel jag skämtade på ett sätt man inte ska och det har jag lärt mig och kommer aldrig göra igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har varit bannad för cop bait som var för typ 8 månader sen ag åkte fort framför en polis bil och jag fick sedan ban efter scenariot. och bara där lärde jag mig mycket men senast jag vart bannad kommer jag ej i håg men tror det var ihåg så jag sköter min normalt och håller en seriös rp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte sagt så och sagt typ något annat på ett skämtligt sätt och skulle inte id peekat det skulle jag kunnat gjort annorlunda.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut jag kommer skärpa mig och sluta ha en sådan lallig rp och kommer absolut inte id peeka i onödan samt sluta skämta om ooc grejer.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka