Accepterad SMOKEY | Ban överklagan [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tornkvist1

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
431
Reaction score
25
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199230202394/

Ditt Hex-ID: 11000014bb1b21a

Vad är din discord tagg? SMOKEY#2007

Vem var det som bannade dig? @limpis

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? BanID: lupkhr Anledning: skit rp vid rån. Avrättar en gissla Går ut om: 3 dagar 22 timmar 41 minuter Placerad av: Limpis

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att vi alla poliser gjorde ett jättedåligt scenario att storma en bank. Jag skyller inte ifrån mig i detta men det var inte jag som avfyrade skott som dödade gisslan eller gärminsmänen utan det var förhandlaren. Jag tyckte det var sjukt dåligt att de ens började skjuta då det är fearrp då de inte sköt GISSLAN utan han sköt på sidan. JAg tänkte absolut inte storma utan jag tänkte att de skulle få åka iväg så de också frå en chans. Men min duma kollega börjar skjuta gärninsmannen och en KOLLEGA. Det är sjukt att man dödar någon som står inne med gisslor och särkilt att man som polis dödar en kollega / gisslan. Jag tror det var sigge som sköt i banken. Jag ville absolut inte storma utan jag följde bara efter men jag förstår verkligen att scenariot var PISS av oss och det var otroligt dåligt. Vi gjorde ett pissdåligt scenario och det är absurt att kollegan ens började skjuta. Men givetvis förtjänar jag också ban men jag ville absolut inte att vi skulle storma eller döda ngn för överhuvudtaget.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var såhär. Jag och min hund var på marja när jag hör i radion att det pågår ett bankrån. Jag väljer att ansluta mig till platsen. Vid platsen står det flertal piketer. Jag pratar med dem men ser en person stå uppe på ett tak så jag springer dit. Där står det en person som pratar i telefon. Jag ber han avlägsna och han springer ifrån. Sedan kommer den en svart mbw cs och ställer sig mitt ivägen. Jag ber han avlägsna men han lyssnar inte. Men en kollega kommer och börjar rikta mot honom. Jag går sedan och berättar för kollegorna hur dem ska åka samt vilken ordning dem ska åka för att jag inte ville att de skulle krocka in i varandra. Sedan springer jag fram till dörren tillsammans med min hund där det börjar hetta till sig. Jag vet inte hur förhandligen gick till då jag inte var närvarande utan jag var och lärde trafikpoliserna hur de skulle åka. Men hursomhelst börjar ena gärninsmannen säga att han ska avrätta en gissla. Han går bak och börjar skjuta i närheten av gisslorna. Då börjar en kollega skjuta mot honom och med styker en kollega och gärningsmannen.p Han var helt idiotisk som sköt en kollega samt rånaren. Ofattbart. Men jag avlossar inga skott vid det tillfället utan jag går in när alla andra går in och dirigerar mig direkt till vänster. Där springer en rånare ocj han vägrar stanna och forsätter springa emot mig så jag avlossar ett skott i benet men han viker sig inte ihop. Så då skjuter en annan kollega honom men inget händer fortfarande. Jag missade ett par skott som träffade marken. Sen kommer han tillräckligt nära så då när man skjuter så slår man till med vapnet istället. Han gav inte upp utan sprang emot oss. Meningen var att han skulle vika ihop så att vi kunde gripa honom men inget hände. Så då skulle jag skjuta han i benet så att han vek ihop men istället råkade jag knocka honom. JAg förtår verkligen att detta var otroligt idiotiskt av oss och särkilt mig som knockade ena. Hade jag bestämt så hade vi absolut inte ingripit utan väntat. Men då våran kollega som såklart ska börja skjuta som en idiot. (förlåt för språket). Sedan grep vi dem. Vill bara tillägga att jag ville att de skulle få lämna banken så vi kunde fått ett bättre scenario med biljakt osv men då skjuter våran kollega istället. Som är idiotiskt men även av mig som skät han i benet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var sbolut inte felaktig. Det var vårat fel och jag tar åt mig detta. Det var sån låg rp av oss där som är helt idiotiskt. Hur ska kriminella ha ett roligt scenario när vi skjuter dem? Det går inte. Det är jätte lågt av oss och jag ångrar mig jättemycket att jag ens gick in där. Men jag tycker du gjorde rätt som bannade mig och det var 110% en rätt ban. Jag förväntade mig bättre av mig själv och det är sjukt lågt av mig. Men Jag hoppas verkligen att han som sköt råneren från första början fick en ban också för han var en stor del att scenariot förstördes. Jag har dock klipp som bevisar att jag inte sköt i början men det är ingen ursäkt för det jag gjorde. https://www.youtube.com/watch?v=0TcSzbE5ync Här är klippet som sagt men det är ingen ursäkt. Utan det var 110% dels mitt fel. Men det sista jag ville var att vi skulle ingripa för det är bara lågt. Det hade möjligtvis vart en annan sak om de faktiskt sköt en gissla men nu var det inte dem utan VI som gjorde. Dock avrättade inte jag någon gissla utan det var min kollega brevid mig. Men på din stream såg det ut som jag men det var det inte men jag gjorde andra fel som jag erkänt. Men bara för det är den absolut inte felaktig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ooc under scenario kommer jag ihåg samt att jag slog en person med ficklampa som brandman men resterande kommer jag inte ihåg men det var fortfanade något jag tagit lärdom av.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ABSOLUT. Jag hade kunnat backat bak och hållt mig undan. Det var absolut möjligt att göra scenariot på ett annat sätt, genom att tex sagt åt dem att inte skjuta eller liknande. Men jag hade även kunnat skippat att skjutit gärningsmannen då det blev tråkig RP. Jag ångrar det så mycket och det var sjuuukt lågt av mig där. Jag förtjänade en ban till 110% ocj hade jag spolat tillbaka tiden hade jag garanterat att resultatet såg annorlunda ut. Jag kan garantera att detta aldrig händer igen. Det var sjukt dåligt av mig och jag ångrar mig otroligt mycket.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut. Detta kommer aldrig upprepas och jag verkligen åt mig detta. Det var som sagt sjukt dåligt av mig och mina kollegor och jag ångrar mig jättemycket. Jag kommer aldrig göra liknande igen utan jag kommer försöka sträva efter att alla får ett roligt scenario. Jag vill kunna bevisa att jag är bättre än så även fast det inte ser ut som det. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt och hoppas att ni fattar att jag lärt mig oavsett om det piss dåligt av mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja absolut

Satt i support där de kollade logs. Där såg man att jag hade knockat ena gärningsmannen som jag berättade om tidigare och vi kollade upp förhandlaren som var med och stod det att rånaren dödade polisen konstigt nog samt och att förhandlaren dödade rånaren. Om man kollar noga på klippet så påbörjar rånaren en animation som dödar gurra. Alltså så faller gurra innan skottet landat

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka