Accepterad SMOKEY | Ban överklagan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tornkvist1

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
431
Reaction score
25
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199230202394/

Ditt Hex-ID: 11000014bb1b21a

Vad är din discord tagg? SMOKEY#2007

Vem var det som bannade dig? AO

Hur lång tid var din ban? 2 dagar tror jag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Att jag blivit bannad för ”skjuter ur helikopter” eller liknande

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sköt ur en helikopter som är grov sunt förnuft. Det var helt idiotiskt av mig och AO gjorde helt rätt som bannade mig. Jag ångrar mig så grovt mycket direkt efter. Det är inte realistiskt att skjuta ur en helikopter och det är helt idiotiskt. Jag gjorde helt fel där och det är bara mitt fel. Jag gjorde ett regelbrott som jag verkligen ångrar och det var kasst av mig. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi får larm om värdetransportsrån. Vi åker till platsen där vi ser 2 BMW och värdetransportsbilen. Vi följer efter ända till östra leden. Där börjar de kriminella avfyra skott mot oss. Vi hoppar ut ur bilarna och neutraliserar gärningsmännen. Efter detta åkte jag och en annan kollega och hämtade en helikopter. Väl i helikoptern ser vi en annan helikopter. Den hovrar några 100 meter ovanför skottlossningen. Vi försöker skrämma iväg den men den reagerar inte. Några markenheter avfyrar varningsskott mot helikoptern. Den reagerar inte heller då. Markenheterns ber mig i helikoptern skjuta mot den. Jag sa nej men de bad med återigen så jag tog det idiotiska beslutet att skjuta. Den reagerade dock inte då heller. Sedan landade vi och jag höll koll på marken och då kommer en röd neon bil och börjar drive bya oss poliser. En kollega blev träffade men jag hann ta skydd. Jag vill bara säga att jag ångrar mig så grovt mycket. Jag vet verkligen att detta var jätte fel av mig och idiotiskt. Jag menar verkligen detta jag skriver. Jag ångrar mig väldigt mycket. Jag borde vetat bättre och det är sjukt att det var så kasst av mig. Nu i efterhand fattar jag verkligen hur idiotiskt det är. Helt ofattbart. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt men scenariot var så rörigt men det är ingen ursäkt för mina handlingar jag begick.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut ingen felaktig. AO gjorde helt rätt beslut som bannade mig och jag tar verkligen emot detta. Jag kan garantera att detta ALDRIG kommer upprepas. Det är helt idiotiskt av mig. Både sunt förnuft och failrp. Lågt av mig och sjukt dåligt. Det var absolut inte en felaktig utan den var 100% giltig. Som sagt tar jag verkligen mot mig detta och kan garantera att ngt liknande aldrig kommer ske igen. Jag begär bara om en chans om att kunna bevisa att jag är bättre än såhär och detta dåliga beteende som jag visade. Helt oacceptabelt. Jag ber återigen så hemskt mycket om ursäkt för mina handlingar och jag är verkligen ångerfull.

Hur många tidigare avstängningar har du? 9

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer inte riktigt ihåg. Någon var tex att jag slogs som brandman osv samt en var felaktig då jag inte sköt en person utan det var någon annan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja absolut. Jag hade kunnat inte skjuta utan invänta eller göra det på ngt annat sätt. Det är sjukt hur dåligt jag gjorde där och jag ber så hemskt mycket om ursäkt. Hade jag haft möjligheterna att backat bak tiden hade jag absolut inte avfyrat skott utan låtit någon Annan gjort det. För det är inte rimligt att skjuta ur en helikopter. Sjukt lågt och dåligt av mig. Men jag hoppas ni förstår att jag verkligen är ångerfull och har verkligen lärt mig av detta. Handen på hjärtat att jag verkligen kommer förbättra mig och absolut inte göra ngt liknande då det är sjukt lågt och dåligt av mig. Ber så hemskt mycket om ursäkt som sagt

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Jag har lärt mig att absolut inte göra det igen och det var otroligt otroligt dumt och idiotiskt av mig. Jag har verkligen lärt mig att absolut inte skjuta ur helikoptrar eller liknande och det var verkligen fel av mig. Men jag har tagit lärdom av mina handlingar och kommer verkligen visa förbättring. Jag kommer verkligen försöka tänka ur mer realistiska perspektiv då det absolut inte var realistiskt det jag gjorde. Jag hoppas ni förstår att jag tagit stor lärdom av detta och att det aldrig kommer upprepas igen. Det var sjukt dåligt av mig och pissigt helt rentutsakt. Det var katastrofalt av det jag gjorde och som sagt ångrar jag mig otroligt mycket.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka