Accepterad Smokey. | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

N1sse_

Icke Medlem
Meddelanden
100
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Backholm/

Ditt Hex-ID: 110000146ce04d0

Vad är din discord tagg? Svampbob#0684

Vem var det som bannade dig? San

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild_20230128_124659.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag kunde inte bete mig och gjorde mitt största mistag i mitt liv och vissade som om att unive var en dålig server.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. JAg skulle byta en 6x6 sen pbannade san mig från ig och bad mig komma support och där skällde han ut mig vilket jag förtjännar och sedan p banna han mig från dcn med.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja och nej jag tycker att jag förtjännar att vara bannad men inte p bannad då jag ångrar mig grovt och kommer aldrig göra något liknande igen och kommer aldrig göra satt servern ser dålig ut igen. Men krim red list abslout det förtjännar jag och kommer aldrig rpa krim igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag var bannad tidigare för hets i ooc mot några som jag trode var mina kompisar men dom klippte i hop när jag förklarade hur det går när man pitar i 200km/h och då dör man men dom klippte i hopp det så att det såg ut som att jag hotade dem. Sen senare efter det så var senaste gången jag var bannad göre den här då så var det i december för ooc vilket jag lärde mig av direkt
Och jag lovar att aldrig någonsin försöka ge dålig reklam / framstå att unive är en dålig server då jag inte har spelat någonting alls så inprenicp unive är det jag spelar för att det är den enda servern jag vill spela på.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? JAg skulle aldrig ladadt upp videon och jag skulle aldrig försökt framstå som att unive var en dålig server vilket den inte är det är den bästa tycker jag personligen och jag lovar att jagg kommer aldrig försöka göra satt servern ser dålig ut igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? JA absolut att jag kommer aldrig någonsin bryta mot någon regel igen och vara en bra spelare och kommer inte klippa någonting som inte är regelbrott.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Hej N1sse, Kan du ge mig en anledning att släppa in dig igen. JAG VILL INTE HÖRA (JAG KOMMER SKÖTA MIG)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka