Nekad SMOKEY | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tornkvist1

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
431
Reaction score
25
Vad är ditt namn i verkligheten? .

Ditt discordnamn: Tornkvist1#2007

Ange ditt födelsedatum 9 Augusti 2007

Varför ska just du bli staff?

Jag tycker att staffsen gör ett otroligt grymt jobb. Jag vill bidra med en bra och gott på servern. Alltså vara med och hjälpa till. Jag vill kunna vara med och hjälpa till i servern. T.ex genom att försöka hjälpa så många som möjligt i t.ex support. Jag skulle säga att jag är en bestämd person som inte har svårigheter att begå beslut. Jag som staff skulle absolut inte vara partisk utan jag hade inte tagit någons perspektiv utan låtit alla berätta sin historia osv. Jag jobbar i nuläget som polis och har märkt att det finns brister på många olika sätt. Tex idioterna som står och lallar och slåss på piren eller liknande.
Jag skulle vilja RP ansvarig då jag tycker RP är väldigt roligt i helhet. Jag vill bland annat kunna få bort idioterna som står och slåss på piren helt utan anledning. Dessa människor sänker RPn och bör verkligen få återgärder.

Jag har alltid gillat att vara staff. Häromdagen fick jag ett antal personer blacklistade från Unive för diverse anledningar. Dels för att de varit korrupta. Jag hade då varit delaktig i en server sedan tidigare som vi snackade med osv. I början var discorden helt normal med bland annat flera högt uppsatta staffs som var med. Jag antog att den var okej så jag stannade (fick en invite tidigare). Med tiden börjades discorden bli allt mer konstig och utstötande. Jag ville lämna men då en dag satt jag i vc med dem när jag får höra att de tydligen säljer ranger för IRL pengar. Jag blev jätteshockad och frågade vrf de höll på med detta. De svarade att de ville ha pengar och ingen BS anledning som de förklarat det som. Jag försökte få fram ngt slags bevis på detta. Någon dag senare pratar jag med ena killen där han bjuder in mig i en discord. Där finns det tex en prislista med olika saker man kunde köpa. Jag printar detta, senare i denna discord som vi snackade i. Där var den förredetta polischefen delaktig i, Jag printade detta och dagen efter skulle jag skicka till 320/Limpis för att kunna få dessa individer bannade. På något sätt fick dessa personer reda på att det var jag som fick dem bannade dels och de försökte direkt skicka olika slags saker som skulle få mig bannad. De skickade då in saker som jag begick innan jag var staff på en annan discord som jag förklarade tidigt. De gjorde fejkkonton och under dessa dagar fick jag hot / utpressningsmeddelanden i pm bland annat. Jag ignorerade detta. Ngn dag senare får jag ett pm där de samlat ihop olika meddelanden där det framstod som jag var det dåliga. Men alla dessa personer var 10x värre än mig. Detta pågick innan jag var staff samt att detta var på en annan dc. Detta för förståss inte accetabelt men jag slutade med att delta i den discorden när jag var staff men mitt syfte var att samla bevis och det var därför jag stannade för jag visste att saker skulle hända där.

Jag har långsiktiga och stora mål. Ge mig en chans att bevisa vad jag egnetligen går för

Jag är väldigt aktiv, initiativtagare och engagerad
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? 5h+

Hur länge har du spelat på Unive? 1 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka