Nekad Smokey. | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

N1sse_

Icke Medlem
Meddelanden
100
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isac

Vad heter du på discord? N1sse

Ange ditt födelsedatum 12 Juni 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Nu på sommar lovet

12:00-04:00

Annars

15:00- 23:30 På vardagar

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på unive i snart 6 månader men har varit medlem om man räknar bort blacklist i 2 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Kunde ej få en bild men jag har varit bannad 25 gånger och jag har lärt mig av allt senast var 17 juni och då var det för jag ej hade voice changer i 10min men jag anser att min röst är lite ljus men det finns vuxna i värkligheten som har ljusare

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att vara en förebild för andra som rpar och hålla koll för att staffsen kan inte speca varje millimeter på servern och håla utkik på regel brott och då avgör ifall det är en bann eller en kick/varning. Alltså att han underlättar för staffsen jobb och förbättrar rpn på servern.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har haft lite dåliga insidenter innan men nu vill jag gottgöra det och hjälpa servern därför vill jag bli servervakt och förbätra servern med det lilla jag kan göra. och jag känner mig skyldig för att jag drog ner rpn förut men nu vill jag dra upp den.
Jag har också vart servervakt innan

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är att man använder sina medel eller roller fel att man kanske bannar någon för att vinna ett scenario eller att man bannar någon man inte tycker om för att man ej tycker om den eller att man inte bannar sin kompis när den gör ett regel brott för att det är din kompis.
 
Nekad.
Anledning:
Du ligger på 23 bans, då förväntar jag mig bättre skriftlig ansökan av dig.

Du får ansöka igen om 1 vecka. Lycka till nästa gång!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top