Nekad Smokey. | Ansökan till Servervakt[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

N1sse_

Icke Medlem
Meddelanden
100
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isac

Vad heter du på discord? N1sse#1337

Ange ditt födelsedatum 12 Juni 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag vaknar 06:40 sedan går jag till skolan slutar 16:00 sedan går jag och gymmar kommer hem 19:00 sedan rpar jag till 23:00
På helger vaknar jag 10:00 går och gymmar kommer hem vid 15:00 sedan rapar fram tills 00-02 ungefär.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag joina servern idag men jag har spelat på servern tidigare och varit servervakt jag lämnade inann pga mental ohälsa därför men ungefär 1 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har inte varit bannad på över 10 månader men då var det ungefär 9

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Den ska försöka få bort all Lallig rp vdm rdm och liknande på piren till exempel som en side kick skulle man kunna säga till staffsen under lättar hellpersserna/modsen och uppot. Samt också lära folk hur man rpar väg leda hur man kan lära sig att rpa. till exempel i början lärde jag mig extremt mycket hur man rpar av server vakter för att dom var hjälpsamma och nu vill jag göra likadant och hjälpa andra ickemedlemar.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bidra och hjälpa till att bättra unives rp med tanke på att jag rpar som polis så ser jag mycket lall copbate och rdm och liknande så. Jag vill bättra min och andras rpå och sådant tycker jag är kul därför vill jag bli server vakt. Jag brinner för att bättra andras rp jag tycker det blir roligare när det är en hög rp nivå på servern. vilket jag sätt tidigare det är bland det rolgaste jag vet när ett scenario är seriöst och båda parter har roligt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är till exempel när en person som jag ej känner exempel gör ett regel brott men jag kickar/ bannar han. men när min vän gör det gör jag ej det för att han är min kompis. abuse är exempel när jag blir skjuten i scenario och sedan revar. För att jag vill vinna scenariot och kanske kickar han för att få bort han så att jag enklare kan kicka någon exempel sedan kan jag också skriva i ooc och hota om kick bara för jag håller på att förlora i ett scenario.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top