- Meddelanden
- 431
- Reaction score
- 25
Vad är ditt namn i verkligheten? MARCUS
Vad heter du på discord? SMOKEY#2007
Ange ditt födelsedatum 9 Augusti 2007
Mellan vilka tider kan du oftast spela? 15 - 23 varje dag
Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har spelat på Unive sedan sommarlovet. Jag vet inte datum men tror under Juni. Men ett bra tag fast jag har tagit pauser från FiveM. Men nu är jag tillbaka till 110%.
Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 21 gånger men minst 15 var felaktiga
Har du varit blacklistad någon gång? Nej
Vad är en servervakt enligt dig? en bra sv är en servervakt som inte abusar sina perms på något sätt och visar gott föredöme, tex genom att ta ansvar som sv och inte begår regelbrott, en servakt visar gott föredöme och förebilder. servervakter hjälper till att hålla rp nivå uppe och inte nere
Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? för att jag är väldigt aktiv av mig bland annat. jag abusar inte mina perms utan tar mitt ansvar som sv och inget annat. Jag har inte sv rollen för att kunna ge mig själv förmåner utan för att hjälpa till och utveckla serverns rp och inget annat.
Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt som är bra abusar inte sina perms på något sätt utan använder sina perms på rätt sätt och visar sig själv som en förebild för de andra på servern. En som inte begår regelbrott och visar sig som en bra RPare
Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt korruption: Du bannar inte din kompis som begått ett regelbrott utan du låter han vara unbannad eller rapporterar in det
abuse: Du blir skjuten under kriminellt scenario. du dör. du revvar då för att forsätta skjuta. detta klassas som grov sv abuse
Vad heter du på discord? SMOKEY#2007
Ange ditt födelsedatum 9 Augusti 2007
Mellan vilka tider kan du oftast spela? 15 - 23 varje dag
Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har spelat på Unive sedan sommarlovet. Jag vet inte datum men tror under Juni. Men ett bra tag fast jag har tagit pauser från FiveM. Men nu är jag tillbaka till 110%.
Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 21 gånger men minst 15 var felaktiga
Har du varit blacklistad någon gång? Nej
Vad är en servervakt enligt dig? en bra sv är en servervakt som inte abusar sina perms på något sätt och visar gott föredöme, tex genom att ta ansvar som sv och inte begår regelbrott, en servakt visar gott föredöme och förebilder. servervakter hjälper till att hålla rp nivå uppe och inte nere
Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? för att jag är väldigt aktiv av mig bland annat. jag abusar inte mina perms utan tar mitt ansvar som sv och inget annat. Jag har inte sv rollen för att kunna ge mig själv förmåner utan för att hjälpa till och utveckla serverns rp och inget annat.
Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt som är bra abusar inte sina perms på något sätt utan använder sina perms på rätt sätt och visar sig själv som en förebild för de andra på servern. En som inte begår regelbrott och visar sig som en bra RPare
Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt korruption: Du bannar inte din kompis som begått ett regelbrott utan du låter han vara unbannad eller rapporterar in det
abuse: Du blir skjuten under kriminellt scenario. du dör. du revvar då för att forsätta skjuta. detta klassas som grov sv abuse