N1sse_
Icke Medlem
- Meddelanden
- 100
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isac
Vad heter du på discord? N1sse#1337
Ange ditt födelsedatum 12 Juni 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. Jag vaknar 05:00 för att å upp och göra mig redo för skolan sedan slutar jag ungefär 16:00 i skolan sedan gymmar jag och kommer hem vid ungefär 18:00 sen rpar jag mellan 18:00- 22:30. På helgerna vaknar jag mellan 10-12 och spelar mellan 16:00-04:00 ungefär.
Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på unive i över ett år
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Ja jag har varit bannad ungefär 20 gånger en bl men det var i januari och jag har förbättrat mig väldigt mycket
Har du tidigare varit blacklistad? Ja
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att förminska lallet och få unive till en bra server samt hålla koll på regelbrott som ej stafsen kan typ på piren torget exempel. göra rpn bättre
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli server vakt för att hjälpa unive i serverns förbättring på tex lallare och liknande samt göra rpn bättre och förbättra andras rp.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. koruption är exempel att din kompis gör ett regelbrot och d inte bannar han för att han är din kompis medans du ser en annan spelare göra likadant och då bannar du han. Abuse är exempel jag revar mig själv i scenario när jag har blivit skjuten eller bannar rånarna exempel.
Vad heter du på discord? N1sse#1337
Ange ditt födelsedatum 12 Juni 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. Jag vaknar 05:00 för att å upp och göra mig redo för skolan sedan slutar jag ungefär 16:00 i skolan sedan gymmar jag och kommer hem vid ungefär 18:00 sen rpar jag mellan 18:00- 22:30. På helgerna vaknar jag mellan 10-12 och spelar mellan 16:00-04:00 ungefär.
Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på unive i över ett år
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Ja jag har varit bannad ungefär 20 gånger en bl men det var i januari och jag har förbättrat mig väldigt mycket
Har du tidigare varit blacklistad? Ja
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att förminska lallet och få unive till en bra server samt hålla koll på regelbrott som ej stafsen kan typ på piren torget exempel. göra rpn bättre
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli server vakt för att hjälpa unive i serverns förbättring på tex lallare och liknande samt göra rpn bättre och förbättra andras rp.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. koruption är exempel att din kompis gör ett regelbrot och d inte bannar han för att han är din kompis medans du ser en annan spelare göra likadant och då bannar du han. Abuse är exempel jag revar mig själv i scenario när jag har blivit skjuten eller bannar rånarna exempel.