Dubbelpost smokey.1 | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

smokey.1

Test Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? philip

Vad är ditt discord namn? smokeynga

Vad är ditt födelsedatum? 12 Maj 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Evan burger 23 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll mogen orädd

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min bakrund är att jag alltid har varit med ett gäng men jag har aldrig haft nån makt och aldrig haft nån respekt och mina framtids planer jag tänker bli kriminel försöka starta mitt eget gäng och sen vill jag också bli rik försöka få ett egter företag där jag ska sälja bilar för jag gillar bilar väldigt mycket

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med ett väldigt bra krim rp det är många på servern som inte har det sen jaag e mogen och pratglad

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att både parterna ska vinna på scenariot inte bara du ska tjäna på de

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja jag har fuskat en gång men det var första gången och jag va dum men fick en andra chans nu och kommer aldrig fuska igen för att jag vet att jag ångrade det senaste gången

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm vdm copbait fearrp metagaming nlr och sunt

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Sätter din Medlemskaps Ansökan som dubbelpost eftersom du redan har en annan uppe.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka