Nekad Smoke1 | Medlem ansökning [Melle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Smoke1

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian

Vad är ditt discord namn? Smoke1#6048

Vad är ditt födelsedatum? 12 Maj 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär. heter abdi aziz. när abdi va liten så flydde han från syrien till Sverige. då de va krig hans pappa va tvungen å stanna kvar så abdi fick åka med sin mamma till Sverige. hans mamma öppnade en affär i sverige för abdi å hans mamma behövde pengar å mat så hon valde å öppna en butik å de gick bra men abdi går i 9an. å de går nt så bra i skolan för han så han valde skippa skolan å jobba med sin mamma men efter 1 år så dog abdis mamma i cancer å abdi. så abdi började me dråger för å dämpa smärtan men nu måste abdi rycka till säg så han ska flytta till en stad som heter unive där har han planer å jobba me mekonomen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har en bra rp nivå och jag skulle vilja utveckla den då man kan alltid bli bättre på något å jag kan dela med mig när rpar roliga scenarion för båda partnerna

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du ska inte göra ett scenario för att vinna man ska göra scenarion för ha kul nt bara att man ska vinna å förlora

Hur hittade du Unive? Sett den på toplistan ett bra tag och sett massa roliga clips på YT

Nekad utveckla Vad kan du bidra med till serverns RP?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka