Accepterad Smok3y | Medlem ansökning [Olizz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Smok3y

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197976939675/

Vad är ditt namn i verkligheten? Valle

Vad är ditt discord namn? Valentino#3013

Vad är ditt födelsedatum? 9 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Han heter Finsken, Finsken är 30 år gammal. Född 1990 06 06. Finsken är inte riktigt men han kan kallas för hanska ny och eftersom han är ny i staden så försöker han få pengar så han kan köpa sin dröm bil som är en Riktigt fett raggarbil eller någon fulltrimmad Saab och ett hus. Finsken försöker också få många vänner som han kan ha kul med, han har bara 5 stycken just nu och hans första kompis som han blev vän med heter Håkan .Finsken gillar att festa och åka i snabba bilar. Finsken har mycket energi, han är rolig och snäll. Eriks dröm jobb är att jobba hos Mekonomen eller Falk för han älskar bilar och gillar att hjälpa till i staden, men han gillar också poliser och deras jobb så han funderar på om han vill börja jobba som polis kanske. Efter som han gillar poliser så tar han inge alkohol eller droger och gillar inte att slås. Finskens favorit färg är lila eller matte svart, han gillar kläder från Nike. Finsken har växt upp utan föräldrar för hans pappa dog av cancer och mamma blev dödad under en terrorist attack, så han vet inte så bra hur man lagar mat eller hur man ska göra några saker. Han gillar bilar så mycket eftersom han hade ju inga föräldrar så han var ju hemlös och då bodde han på gatan så han såg jätte många snabba och snygga bilar, Saab var den bilen som han såg mest för den är billig och snabb och det är därför han älskar märket Saab. Finskens favorit maträtt är en Big mac och en stor cola för det fick han några gånger för det var några jätte snälla människor som gav honom pengar så han kan ha råd med det. Just nu jobbar han som uteliggare för det känar han ganska bra pengar som och han gillar att se saker som har hänt runt staden.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag ska bli medlem eftersom jag har mycket erfarenheter inom rp och för jag vill göra erat community större, eran server är väldigt rolig och jag trivs jätte bra i den och jag vill kunna vara wl för att kunna jobba i mina dröm yrken, jag vill bli en större del av unive och jag vill bli en riktig ”familje medlem” eftersom jag trivs skit bra och eftersom ni har ett aktivit staff team. Ni har bra rp och jag vill jätte gärna bli staff.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Eftersom ni har en bra rp och eftersom jag trivs så pass bra så vill jag gärna kunna bli medlem, det som fick mitt intresse att stanna kvar var även för alla i servern är väldigt schyssta och i unive går man sin egna lilla värld som är precis som irl. Unive skulle jag förmodligen framstå som världens mest realistiskta rp server, det kan ju hända nått ovärklugt ibland med det händer med alla rp servrar. Det som fick mitt intresse har även att ni har mycket unika scripts och coola scripts vilket får mig att vara nyfiken och liknande.

Hur hittade du Unive? Från min kompis.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att jag inte ska bli bannad oxh att jag framförallt rpar led min karaktärs beteende, mitt mål är även att jag har inte en bra och realistiskt rp nivå och att jag inte spelar efter makt och pengar.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Kanske att jag någon dag blir staff eller liknande eller att jag skaffar ett bra jobb med min whitelist.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Tillbaka