Inaktuell smok1ng00 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

smok1ng9

Icke Medlem
Meddelanden
62
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad heter du på discord? smok1ng9

Ange ditt födelsedatum 10 Januari 2000

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag valde att ansöka till Medlemskap Ansvarig eftersom jag gillar Unvie och vill hjälpa till så att servern förblir trevlig och seriös. Jag tycker det är viktigt att nya spelare får ett bra bemötande och lär sig reglerna från början. Jag är lugn, rättvis och gillar att hjälpa andra, och jag tror att jag kan bidra till en bättre upplevelse för både nya och gamla spelare på servern!

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni ska välja mig som Medlemskap Ansvarig för jag är aktiv, lugn och tar ansvar. Jag behandlar alla rättvist och tar mig tid att förklara regler för nya spelare. Jag vill att Unvie ska vara en trevlig och seriös RP server, och jag är redo att lägga tid på rollen och hjälpa både spelare och staff. Då jag har mycket tid att lägga på detta!

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska bemöta andra människor med respekt, tålamod och med ett lugn. Alla är olika och kan göra misstag, så det är viktigt att lyssna, vara trevlig och försöka hjälpa alla, oavsett vad man tycker och tänker!

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill påverka betydelsen av att vara Medlem på Unvie genom att göra det till något positivt och seriöst. Att vara Medlem ska betyda att man följer reglerna, respekterar andra och tar RP på allvar. Jag vill hjälpa nya medlemmar att förstå detta från början så att Unvie fortsätter vara en rolig server för alla.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag tycker att Medlemmar på Unvie ska kunna reglerna, respektera andra spelare och ta RP seriöst! De ska kunna uppföra sig lugnt, följa staffens beslut och vilja bidra till en trevlig stämning på servern. Det är också viktigt att vara ärlig och ta ansvar för sina handlingar.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Som Medlemskap Ansvarig känner jag ansvar för att nya medlemmar blir rättvist bedömda och får ett bra bemötande. Jag skulle se till att de förstår reglerna och vad som förväntas av dem såklart.

Hur ser din aktivitetet ut? Min aktivitet är bra. Jag är inne flera dagar i veckan och kan vara aktiv både på servern och Discord. Jag är flexibel med tider och kan anpassa mig efter vad som behövs osv, särskilt när det gäller att hjälpa nya medlemmar. Men säkert 5h+ per dag och även mer under helger/lov.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Att jag allmänt är Mogen, trevlig och seriös!

Senast ändrad:
Kanske inte den längsta ansökan... Men innehållet är bra! Och kan i pricip allt och har bra erfarenhet inom detta!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka