- Meddelanden
- 226
- Reaction score
- 8
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Skyclub eller det finns en "VD" nu men det finns ingen "ägare", (som är under VD) Så jag ansöker till det.
Vad heter du IRL? Alvin
Vad heter du på discord? .smok1ng.
Hur gammal är du? 17 bast.
Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat här i ca 2år, men fått perma nån gång så bara typ 3v nu men kan rp på hög nivå.
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Hur kommer du att utveckla jobbet? Göra roliga "fester", anställa fler folk, göra det aktivt för nu ser jag INGET som händer där på hur länge som helst asså, så jag vill driva igång et så det blir också mer "socialt" på servern.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat där innan som "anställd" bara så jag vet hur allt funkar osv, och jag jobbar på galaxy nightclub som är liknande så jag vet ändå rätt så mycket om allt eller hur man nu ska säga, så det kommer nog gå rätt så bra
Hur ofta kommer du vara inne? .
Mån-16:00-00:00
Tis-16:00-00:00
Ons-16:00-00:00
Tor-15:00-00:00
Fre-14:30-03:00
Lör-13:00-03:00
Sön-12:00-00:00
(Sen kan det också bero på om det är lov elelr annat osv.)
.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart, eller nu ansöker jag inte för att bli chef mer ägare så jag kan driva igång allt så det blir aktivt igen! och ja jag skulle fortsätta så det är en riktig 100 gubbe server!
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nope bra unive.
Har du läst våra Regler? Yes!
Vad heter du IRL? Alvin
Vad heter du på discord? .smok1ng.
Hur gammal är du? 17 bast.
Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat här i ca 2år, men fått perma nån gång så bara typ 3v nu men kan rp på hög nivå.
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Hur kommer du att utveckla jobbet? Göra roliga "fester", anställa fler folk, göra det aktivt för nu ser jag INGET som händer där på hur länge som helst asså, så jag vill driva igång et så det blir också mer "socialt" på servern.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat där innan som "anställd" bara så jag vet hur allt funkar osv, och jag jobbar på galaxy nightclub som är liknande så jag vet ändå rätt så mycket om allt eller hur man nu ska säga, så det kommer nog gå rätt så bra
Hur ofta kommer du vara inne? .
Mån-16:00-00:00
Tis-16:00-00:00
Ons-16:00-00:00
Tor-15:00-00:00
Fre-14:30-03:00
Lör-13:00-03:00
Sön-12:00-00:00
(Sen kan det också bero på om det är lov elelr annat osv.)
.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart, eller nu ansöker jag inte för att bli chef mer ägare så jag kan driva igång allt så det blir aktivt igen! och ja jag skulle fortsätta så det är en riktig 100 gubbe server!
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nope bra unive.
Har du läst våra Regler? Yes!