Nekad Smok1ng. | Ansökan till Servervakt [LastbilsJanne]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Smok1ng.

Icke Medlem
Meddelanden
226
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad heter du på discord? .smok1ng.

Vad är ditt Hex:ID 11000015d59d019 (Hex)

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970

Beskriv din dagliga aktivitet. .
Mån: 15:00-00:00
Tis: 15:00-00:00
Ons: 15:00-00:00
Tor: 15:00-00:00
Fre 15:00-03:00
Lör: 12:00-03:00
Sön 12:00-00:00
.

Hur länge har du varit medlem på Unive? varit här i ca 2år, men fått bans osv, men har haft medlem nu i runt 3v men kan extremt mycket om rp! och är mogen och har mycket erfarenhet.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad runt 10 gånger, men det kan vara för typ lall osv sen i början, (Kan inte skicka bild nu då jag är på luren)

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att hålla servern ren från problemspelare samt underlätta för staffsen.
Så som kicka/varna lallare på tex torget osv, också lägga svban på personer som inte följer varningarna som man kan lägga via ./m osv. Och sedan tillkalla en staff för att förlänag bannen vid grövre brott.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag ser mycker lalla på tex torget, piren osv på allmäna platser och jag som rpar mycket tycker att det passar bra för då kan jag rpa medans jag hjälper server framåt mot bättre rp! Och för jag tycker att vid mindre scenarios där tex kanske inte staffs är så blire perffa om jag är där å rpar och kan hjälpa till!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Att man tex revvar under/efter en skottlossning, man använder toggleid som wallhack i skottlossningar osv samt kickar folk för att dom kanske tar din bil altså saker som göra att du får en fördel och detta får INTE tillkomma!.

Nekad.
Anledning: Du måste vänta 30 dagar efter du har blivit medlem.

Du får ansöka igen senare, Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka