Nekad Smile82 | Medlem ansökning[Bodgein]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Smile82

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198331004090/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alve

Vad är ditt discord namn? Johnny Sins

Vad är ditt födelsedatum? 19 April 2021

Berätta om din karaktär. Heter Per Blå. 28 år. Yngre bror till Benny Blå som är en annan karaktär på servern. Jag och min bror Benny Blå föddes på Öland och växte upp där. Per Blå jobbar mycket för att kunna uppnå sitt mål (drömbil) och bli framgångsrik. Per Blå älskar hus och bilar. Per Blå jobbar på Postnord med sin bror Benny Blå. Han byter jobb ofta för att han inte kan hitta vad han gillar för yrke och han är tillfälligt hemlös men jobbar hårt för sin familj.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kan få mer möjligheter dessutom ett bättre roleplay. Jag vill också utveckla mitt roleplay till en annan nivå och göra andra spelares upplevelser bättre.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har letat rätt så länge efter servrar och jag ska vara ärlig, detta är nog en av de bästa servrarna jag har varit på. Dessutom är det en svensk server. Det får mig att känna mig mer trygg. En väldigt imponerande server helt enkelt.

Hur hittade du Unive? Jag kollade mellan servrar så hittar jag denna svenska servern. Såg hur mycket spelare det var så jag tänkte att detta måste vara en riktigt bra server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utveckla mitt rollspel och träffa nya trevliga människor. Jag vill vara en aktiv non-toxic spelare. Mitt mål på Unive är att skapa en trevlig rollspels miljö där jag kan känna att jag medför bra till i miljön och samhället.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att uppnå Per Blå's mål och få uppleva allt i en sån här realistisk rp server. Känner verkligen att man kan få mycket kunskap av dessa rp servrar som en ny spelare. Och att ha så kul som möjligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag är bara aktiv på Unive RP, men jag är tillfälligt inte en deltagare i andra servrar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka