Nekad Smile10 | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Smile10

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: Smile10

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/imfatmaybe123/

Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Vad är ditt discord namn? Smile10#2717

Vad är ditt födelsedatum? 2 Oktober 2005

Berätta om din karaktär. Hassan Hussein, har haft en tuff uppväxt med föräldrar som slagit han sedan födseln, Han har en bror som heter Ishaq dem tillsammans har varit bästa duon tillsammans har dem gjort lite små brott osv. Men dem har försökt göra bättre ifrån sig dem är tvillingar och är 19 år gamla, nu har de flyttat tillsammans och ska försöka bygga upp ett kriminalgäng för att kunna få in pengar och för att ha en gemensamhet med sitt gäng. Deras mål är att bli störst.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har letat mycket efter en bra rp server och har direkt inte blivit antagen på många ställen. Jag har även blivit väldigt sugen på att testa svensk rp då jag börjat titta lite på youtube så hoppas värkligen jag kommer in, tack.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att denna verkar väldigt bra och trevlig med mycket folk och den är svensk och har velat testa en svensk.

Hur många timmar har du på FiveM? 2.5h på steam men har kört på epic games innan så vet inte exakt hur mycket.

Hur hittade du Multistaden? Jag sökte upp "bästa rp servrar sverige"

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Jag har aldrig blivit bannad på någon server

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag har försökt hitta den rätta RP servern men just nu kör jag inte på någon annan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka