Accepterad Smile Brur | Whitelist ansökning [Kasper.Pet]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Smile Brur

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198275732731

Vad är ditt namn i verkligheten? Ali Kirli

Vad är ditt discord namn? PRADΛ#5863

Vad är ditt födelsedatum? 27 Maj 1999

Berätta om din karaktär. Min karaktär är född och uppvuxen i förorten i Uppsala tillsammans med mina två föräldrar och två syskon. Efter att min pappa blev skjuten till döds i vårat hemland så bestämde min karaktär sig att flytta till Unive för att ge sin familj hemma i Turkiet bättre möjligheter i livet. Min karaktär har varit och är busig sen han var liten, och har hamnat i fel umgängen och försöker pågrund av dålig ekonomi hjälpa sin familj den kriminella vägen. Trots hans kriminella bakrund är min karaktär väldigt rättvis, starkt emot rasism och älskar adrenalin kicker av snabba bilar, och hetsiga situationer. Nu börjar han hamna i gängkriminalitet där pengar och familj är det enda som räknas.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag trivs jättebra och kommer jättebra överens med människor. Inte nog med att jag älskar RP vill jag bidra så gott jag kan att hjälpa höja RP upplevelsen som vi alla älskar, så gott jag bara kan. Jag kommer först och främst se till att följa de regler som finns, så noga jag kan. Se till att RP upplevelsen för de som befinner sig på servern blir så genuin och äkta som den kan bli. Jag kommer anmäla ALLT som går emot denna servers regler, och försöka bidra till en bättre comminity för alla.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag absolut älskar denna server, och ser rollspel som en möjlighet att ta mig bort från verkligheten för att komma in i en annan.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom vänner som nämnde den för mig. Och fick direkt upp ögonen för den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att integrera och ha så kul som möjligt, träffa nya människor och utvecklas inom mitt rollspel. Sist men inte minst, se till att allas RP upplevelse blir så maxad den kan bli.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar inte på någon annan server just nu.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka