Nekad SMG | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SMG

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? felix bergman

Vad är ditt discord namn? user3214234982384923

Vad är ditt födelsedatum? 11 Juli 2008

Berätta om din karaktär. felix johanson är en riktigt skön man, som alltid varit klassens lirare som liten. Livet har varit ganska lätt för han, eftersom skolan inte varit ett problem och alltid varit en väldigt social person. Hans dröm har alltid varit att bli polis eftersom hans morfar varit en polisinspektör, felix har alltid sett upp till sin morfar. Även fast felix varit klassens clown är han väldigt bra i skolan, han har till exempel alltid fått göra en mattebok över sin årskurs mattebok för han var så smart. felix har alltid kämpat i skolan ända sen årskurs 1 till 9 för han hade en dröm framför sig och det var att bli polis precis som sin farfar. felix personligheter är att han som sagt är väldigt smart då han kämpat i skolan, felix är social, när han väl börjat med något så gör han det tills det väl är slut, han är en hard worker och vissa kan till och med säga att han är lite rolig. felix är snabb, rolig, social och trevlig helt enkelt. felix framtidsplaner/mål är att bli en polis precis som sin morfar och skaffa en fin familj med två barn och bo i en villa med en stor tomt som barnen kan leka på. felix kan bli lite pirrig när han står på höga höjder och han klarar inte av karuseller, senaste gången han var på en karusell spydde han direkt så det är ett stort NEJ, annars så är inte felix rädd för så mycket mer. felixs svagheter är väll att han må va snabb men på långa sträckor räcker det inte långt alltså har han riktigt dålig kondition, men de kan man ju jobba på.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med till bra och seriös rp jag har lång erfarenhet av fivem jag har spelat rp i 4år så jag har spelat länge jag kan bidra med att reglerna följs igenom att rapportera om jag ser någon som gör fel ingame jag kommer bidra till att andra får bra rp för att om jag har bra social rp med andra så kommer dom få det tillbaka

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte alltid måste vinna ett scenario man måpste låta nån annan vinna också man ska inte alltid gå för den fegaste delen och göra allt tråkigt man ska kunna låta andra vinna också och nu menar jag inte att man ska förlora med flit menar att om man hur vunnit mycket så kan man lägga sig för att låta nån annan vinna

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jag har läst igenom dom te x metagaming att man tar ooc information och använder de i rpt suntförnuft att man ska tänka logiskt och tänka att de är verklighet rdm random dethmatch att man dödar nån utan andledning

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har spelat rp i 4år så har spelat på många servers igenom åren jag har spelat te x strive vation unive ortenwave multistaden snöstaden gamla kermit roleplay makt

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? aa att jag spelar med social rp och att alla ska få ha det kul

Nekad.
Anledning:
ditt dc konto måste vara minst 2 veckor gammalt

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka