felix1221
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix
Vad är ditt discord namn? felix12543219
Vad är ditt födelsedatum? 9 Augusti 2007
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Felix bergström 2002 08 09
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig snabb kol
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Felix väste upp med en fatig familj i rynkeby han var åtta år när han flytade till en stor stad. Hans framtidsplaner är att slafa familj mycket pengar och bli eparaggare.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra rp och ordenkliga scenarier
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? get innebär att du agerar på ett sätt som gynnar din motståndare snarare än dig själv. Det kan ske av olika anledningar beroende på sammanhanget.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? 1 inte rdma 2 att inte metagamea 3 inget vopbaitting 4 inte vdma 5 spela seriöst
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är kreativ ovh är bra i alla scenarier
Vad är ditt discord namn? felix12543219
Vad är ditt födelsedatum? 9 Augusti 2007
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Felix bergström 2002 08 09
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig snabb kol
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Felix väste upp med en fatig familj i rynkeby han var åtta år när han flytade till en stor stad. Hans framtidsplaner är att slafa familj mycket pengar och bli eparaggare.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra rp och ordenkliga scenarier
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? get innebär att du agerar på ett sätt som gynnar din motståndare snarare än dig själv. Det kan ske av olika anledningar beroende på sammanhanget.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? 1 inte rdma 2 att inte metagamea 3 inget vopbaitting 4 inte vdma 5 spela seriöst
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är kreativ ovh är bra i alla scenarier