Nekad Smexythehomie | Ban överklagan [W.REINHARDT]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Smexythehomie

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199241456110/

Ditt Hex-ID: 11000014c5d69ee

Vad är din discord tagg? ꜱᴍᴇxʏ#0001

Vem var det som bannade dig? W. Reinhardt

Hur lång tid var din ban? Jag tror 1 dag för igår så körde jag till 23:00 och nu har jag 8 timmar kvar till min ban

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag döda en grabb det står rdm men det var inte det jag skulle råna han men han vägrar komma med mig i min bil så jag säger till han att han kommer dö om han ej hoppar in men sen blev jag bannad för RDM.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid ett ställe där jag skulle råna/kidnappa en kille då så säger jag hoppa in i min bil och visar min kniv men han hoppa inte in typ i 5 minuter så jag sa till han eller hota han att jag kommer döda han annars men han kom inte med mig eller gick inte upp med händerna då dödar jag han.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban för mig för jag tror själv inte att jag har gjort något fel här han faear rpa inte så jag dödar han för han kommer inte i min bil eller tar inte upp händerna.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var en 30 minuters ban tror jag men jag kommer inte ihåg den.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att kanske skrivt report att han inte fear rpar så skulle han fått ban.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att skriva report i sånt här scenario om nån bryter mot reglerna.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Jag har klipp på händelsen, och individen uppvisade ingen FearRP överhuvudtaget. Du får sitta av din ban helt enkelt, om du överhuvudtaget reflekterat över dina felaktigheter och uppvisat förståelse för hur du bröt mot reglerna så hade jag möjligtvis lagt tanken på att acceptera denna ban-överklagan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka