Accepterad Smexy | Ban överklagan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Smexy

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199241456110/

Ditt Hex-ID: 11000014c5d69ee

Vad är din discord tagg? ꜱᴍᴇxʏ#0001

Vem var det som bannade dig? AO

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ❌ Du är permanent avstängd från Unive BanID: qubysq Anledning: Bannad på discord, gör en överklagan Placerad av: AO ⚠️En permanent avstängning går inte ut. Var god och respektera detta.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det står för jag är bannad på dc server men jag är bannad på dc servern för ingen anledning som jag vet jag och min vän för en månad sedan skulle köpa krim och ped men då sa han något till en av staffsen och då fick han ban från dc servern och då ville jag köpa för jag bryde mig inte om han var bannad eller inte men sen fick jag en ban från dc servern. Och dom banna mig för att jag skrev en report eller flera att jag ville snacka med en staff ooc in game för jag har svårt att skriva eller pallade inte att skriva och det handla om att jag har varit bannad nu ett tag och blev igår unbanad så fort jag kom in på servern så hade jag tappat minna billar mest av dom då undrar jag varför så jag skriver en report men sen blir jag bannad för att jag är bannad från dc servern och jag vill inte vara bannad från dc servern. För att jag vill köpa grejer på denna servern och ha kult på servern men då blev jag bannad för det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid piren och skrev en report om att jag har tappat minna grejer och kan inte hoppa supprot för är bannad från dc servern för ingen anledning men då när jag skrev det så blev jag permanent bannad från fivem servern.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban som jag såg för jag tycker inte att jag gjorde nåt fel det ända som var dumt av mig var att jag var bannad från dc servern jag skulle nog gjort en ban överklagan på dc servern innan jag kör på servern så jag tycker att båda jag och staffen gjorde jag kommer se till så att jag inte är bannad från dc servern.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En var att jag powegamade och det var när jag körde in i en person och sprang där ifrån som var dumt av mig. Jag minns inte den andra men jag minns min sista ban och det var att jag scamma nån på en bil och det var att jag combatloga när det var min tyr att skriva över kontraktet och när han redan hade skrvit kontraktet.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att varit med i discord servern innan jag börja köra på servern eller varit unbanad från dc servern.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att vara med i dc servern innan jag börja köra på själva fivem servern👍

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka