Nekad smexet | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

smexet

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 6 December 2003

Vad heter du på discord? simp for me#1360

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 117,17

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 3-4

Hur ofta kommer du vara inne? alla dagar om jag kan

Hur många timmar har du på FiveM? 117,17

Vad heter du? dawid fagerström

Hur gammal är du? 24-25

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli polis? jag vill jobba för polisen för att jag vill hjälpa alla som behöver hjälp och göra staden säker

Varför ska just du bli anställd? jag är snäll och jag gillar att jobba och jobbar oftast övertid jag låter aldrig folk smita om dom har gjort fel och jag är strikt med allt

Vilka styrkor och svagheter har du som person? (Nämn minst 3 stycken) jag är strikt, jag älskar att jobba, jag kanske mumlar ibland kan va för är polsk i grunden, jobb går före allt enligt mig

Har du poliserfarenheter sen tidigare, isåfall vad? nej

Du som aspirant stannar ett fordon på motorvägen, personen har kört i 200km/h och har inget körkort. Vad gör du? jag stannar honom/henne och frågar om dom vet varför jag stannat dem sen så frågar jag om körkort om dom inte har ett så beslag tar jag bilen och dom får en böter på fortkörning och olåvligkörning

Du och en kollega stannar ett fordon, ni söker upp fordonet och märker att ägaren av fordonet är efterlyst. Din kollega går fram medans du sitter kvar i bilen, då skjuter personen din kollega och åker därifrån. Vad gör du? jag ringer förstärkning och ringer en ambulans till min polare om min polare lever samtidigt jagar jag personen tills förstärkningen kommer utan att stoppa honom och kliva ur bilen för då riskerar jag bli skjuten. när förstärkningen kommer så tar dom ledningen

Du som är aspirant och din kollega är ute patrullerar. Då får ni ett larm om bankrån på stora banken ni åker till banken. Vad gör du när ni har kommit dit? jag väntar på order av min ledare och lär mig av vad dem gör

Du som aspirant blir tillkallad till ett larm där det är en man som går runt och viftar med kniv, ni anländer till platsen och ser att mannen närmar er hastigt, han viftar med kniven och skriker på er. Vad gör du? jag använder min elpistol på honom om han attackerar oss eller en civil om han kliver upp så gör jag de igen tills han ger upp sen tar jag honom till finkan och överlämnar han till en polis

Förklara vad radiodisciplin innebär. Radiodisciplin Radiodisciplin är viktigt i all radiokommunikation, men ett måste på nödkanalen. Bristande radiodiciplin kan innebära att viktig information inte når mottagaren på grund av att radionätet är belastat med annan, mindre viktig trafik. Ett radionäts effektivitet avgörs till stor del av dess användare.

Vad betyder våldstrappan? om man gör ett brått först sen gör man grövre å grövre brått det är våldstrappan

Nekad, utveckla dina svar!
Reagera med en tumme upp om du sett detta meddelande.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka