Accepterad Smellmyfarts52 | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199125721233/

Ditt Hex-ID: steam:110000145777091

Vad är din discord tagg? monicaseittu_of

Vem var det som bannade dig? Denzutt

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-30 214022.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag förstår varför personalen kanske valde att banna mig, även om jag inte var medveten om att mina handlingar bröt mot reglerna. Min karaktär var i en väldigt pressad situation – han blev rånad av två maskerade män och såg ingen annan lösning än att hoppa in i bilen och försöka fly. Jag ville ge min karaktär en chans att överleva och komma undan, och jag ansåg att det var en modig och kanske impulsiv lösning. För min del kändes det som att det fanns en risk, men också en chans att lyckas. Min karaktär är modig och skulle kunna tänka sig att ta risker för att komma undan. Jag inser dock nu att jag kanske borde ha stannat och försökt interagera mer med de andra spelarna, istället för att fly utan att tänka på konsekvenserna. Jag förstod inte att det var emot serverns regler att försöka fly från rånet, och jag var inte medveten om att det skulle ses som ett brott mot rollspelsprinciperna. Jag förlorade fokus på serverns krav och tänkte mer på min karaktärs överlevnad än att följa den specifika rollspelsdynami

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis åkte volvo påväg till mekonomen. Plötsligt kom en porche och körde in i oss. Han sa att jag skulle hoppa in i bilen och det gjorde jag men inte min kompis. Då tog de mig till ett hotel under pistolghot. De sa till mig att lyfta upp armarna men jag visste inte hur man gjorde, nu vet jag att det är på x. När de förklarade det såg jag min chans att hoppa in i deras bil och fly. Under min flykt blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag bröt mot reglerna men hade inte tillräckligt med kunskap om reglerna för att förstå att mina handlingar var fel. Nu när jag har lärt mig mer om reglerna inser jag att jag har gjort fel men hade aldrig ett syfte till att förstöra roleplayen. Jag har spelat på denna rp i en kanppt en vecka nu och tycker att 14 dagars ban som första ban som jag var omedveten om är för extremt, jag tycker att det borde räcka med en varning eller en dags ban. Detta var första gången jag blev utsatt för något liknande och visste därmed inte vad som skulle hända. Jag trodde att de personerna som försökte råna mig gjorde fel och jag gjorde rätt. Alltså var min avsikt inte att första rp.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat spela rädd, men som sagt detta var första gången jag blev utsatt för något som detta visste jag inte hur jag skulle agera och använde mitt snabbtänkande för att hitta en utväg.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka