Accepterad Smegolf | Whitelist ansökning [Kasper.Pet]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Smegolf

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199154100178/

Vad är ditt namn i verkligheten? Måns

Vad är ditt discord namn? Smegolf#7514

Vad är ditt födelsedatum? 10 Oktober 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jaffar Byn. Hans båda föräldrar dog av droger då han var väldigt ung så han har bott hos sina morföräldrar tillsammans med sin syster hela hans uppväxt men när dom tragiskt en dag gick bort i en bilolycka så bestämde sig jaffar och hans syster Moa för att lämna deras gamla liv bakom sig och börja om på ny kula i en annan stad vilket ledde dom hit. Det tidigare livet bestod av mycket missbruk och även drogförsäljning men i samband med hans morföräldrars tragiska bortgång så blev han tvungen att ta tag i sitt liv för att kunna ta hand om sin syster, Han är en driven kille med ett stort bil-intresse. Han har även stort intresse för att skruva i bilar. Han är rättvis, lojal och väldigt arbetsam. Just nu är han arbetslös men drömmer om att en dag få jobb på Merkonomen eller Autoexperten eftersom det är ett bra sätt för honom att kunna kombinera jobb med sitt bil-intresse. Jaffars mål i livet är att en dag kunna köpa sig ett hus i stadens utkant där han kan umgås med sina vänner och njuta av livet. Han har även stora drömmar om att kunna köpa sina drömbilar han länge velat ha.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag tycker att Unive är den servern som fallit mig bäst i smaken. Jag tycker om att spendera min tid på att Rp`a på denna servern. Jag anser att Unive är en välutvecklad server med många olika jobbmöjligheter och väldigt bra och seriös ledning. Och jag tycker om att ledningen på denna servern jobbar hårt för att alla som spelar på servern ska sköta sig samt få bästa möjliga spelupplevelse när dom spelar på servern. En White list skulle betyda mycket för mig eftersom att vill börja jobba seriöst med något av det jag brinner för. Samt kunna vara en större del av serverns utveckling till det bättre.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli white listad på denna servern för at jag spelar varje dag på denna och för att den har så hög RP nivå. Det blir mer jobb om du blir white listad.

Hur hittade du Unive? Jag hittade den genom att min kompis sa kom vi testar fivem för vi såg ett klipp på Youtube och jag kollade och det verkade bra. Vi hittade unive och vi började spela på den och vi insåg att det är väldigt hög rp nivå.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att jag ska få en hög min RP nivå och höja andras RP nivå. Skapa olika scenarion med andra spelare och ha kul.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar inte på någon annan server.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka