Nekad Smegolf | Whitelist ansökning [Bo1Trix]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Smegolf

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199154100178/

Vad är ditt namn i verkligheten? Måns

Vad är ditt discord namn? Smegolf#7514

Vad är ditt födelsedatum? 23 Maj 2005

Berätta om din karaktär. Jag heter Jaffar Byn jag kommer från en liten ort i Stockholm. Jag är 19 år gammal och hade det väldigt tufft som liten men när jag blev äldre så löste alla mina problem och jag blev väldigt duktig i skolan. Jag är väldigt känslokall jag visar inte mina känslor för någon. Min karaktär är väldigt glad, skrattar mycket och jag kan bli väldigt arg om någon bråkar med min familj. Min karaktär har många intressen och en av dom sakerna är bilar.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer att jobba mycket och vara aktiv väldigt mycket om jag blir Whitelistad.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag gillar denna servern väldigt mycket och jag spelar mycket på denna servern med mina kompisar.

Hur hittade du Unive? Jag hittade den genom att min kompis och han sa att vi skulle testa om denna servern var bra och den var bra och nu spelar vi på den varje dag.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har som mål att jobba väldigt mycket på något jobb och tjäna pengar.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar inte på någon annan server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka