Nekad Smegolf | Ban överklagan (acho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Smegolf

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199154100178/

Ditt Hex-ID: 1100001472877d2

Vad är din discord tagg? Smegolf#7514

Vem var det som bannade dig? Lil Mackan

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? combatlogg och sunförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet inte spelade för typ en dag sen och nu när jag ska gå in så bara är jag bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag spelade vanligt sen gick jag ut och nu när jag skulle gå in så var jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig ban för jag har inte ens gjort något.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Slog en kille med basebollträ, hade mask på mig och sen slogs jag med en kille på torget och de var självförsvar. Ja jag har tagit lärdom av mina tidiga bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej för jag vet inte ens varför jag blev bannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej jag har inte lärt mig något för jag vet inte ens varför jag blev bannad.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka