Vad är ditt namn i verkligheten? Mike
Vad är ditt discord namn? smappat
Vad är ditt födelsedatum? 11 November 2004
Berätta om din karaktär. Kai Werner växte upp i norra tyskland i en stad vid namn Hamburg. Han bodde där med sin pappa, mamma och storebror tills Kai blev 6 år gammal. Några veckor efter han blev 6 år så flyttade de till Lund, Sverige. Anledning till flytten var för att Kai’s far jobbade inom polismyndigheten i Tyskland. Av säkerhetsskäl så blev de tvungna att lämna landet. Kai’s uppväxt var till största dels “normal”, det var inga avvikelser i hans barndom förutom flytten. När Kai tog studenten så valde han inte att plugga vidare inom sin inriktning, utan han sökte till polisutbildningen. När han väl kom in i utbildningen så bröt han sitt förhållande för att fokusera på polisyrket. Efter fyra terminer så var det dags för att påbörja sin aspiranttjänstgöring i Malmö Stad. När Kai klarat sin utbildning och jobbat som ingripandepolis i 2 år så valde han att söka till polisflyget, vilket han inte blev antagen till på grund av synproblem. Nu jobbar han som Polisassistent och fokuserar på ingripanden samt arbeta civilt på festivaler, misstänkt illegal handel etc.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till scenarion, där syftet är att dra ut på de till en punkt där alla parter är nöjda. Samt bidra till en hög rp nivå, där baktanken bakom varje scenario är att de inte finns någon vinnare eller förlorare, utan bara en rolig stund.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Har aldrig fått denna fråga förut, men det innebär att inte eftersträva en win streak o alltid ta den snabbaste bilen, eller alltid skjuta sig ut. Utan ibland bara låt t ex dig själv bli visiterad o gripen etc.
Hur hittade du Unive? Välkänd server, spelat lite tidigare på den med.
Vad är ditt discord namn? smappat
Vad är ditt födelsedatum? 11 November 2004
Berätta om din karaktär. Kai Werner växte upp i norra tyskland i en stad vid namn Hamburg. Han bodde där med sin pappa, mamma och storebror tills Kai blev 6 år gammal. Några veckor efter han blev 6 år så flyttade de till Lund, Sverige. Anledning till flytten var för att Kai’s far jobbade inom polismyndigheten i Tyskland. Av säkerhetsskäl så blev de tvungna att lämna landet. Kai’s uppväxt var till största dels “normal”, det var inga avvikelser i hans barndom förutom flytten. När Kai tog studenten så valde han inte att plugga vidare inom sin inriktning, utan han sökte till polisutbildningen. När han väl kom in i utbildningen så bröt han sitt förhållande för att fokusera på polisyrket. Efter fyra terminer så var det dags för att påbörja sin aspiranttjänstgöring i Malmö Stad. När Kai klarat sin utbildning och jobbat som ingripandepolis i 2 år så valde han att söka till polisflyget, vilket han inte blev antagen till på grund av synproblem. Nu jobbar han som Polisassistent och fokuserar på ingripanden samt arbeta civilt på festivaler, misstänkt illegal handel etc.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till scenarion, där syftet är att dra ut på de till en punkt där alla parter är nöjda. Samt bidra till en hög rp nivå, där baktanken bakom varje scenario är att de inte finns någon vinnare eller förlorare, utan bara en rolig stund.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Har aldrig fått denna fråga förut, men det innebär att inte eftersträva en win streak o alltid ta den snabbaste bilen, eller alltid skjuta sig ut. Utan ibland bara låt t ex dig själv bli visiterad o gripen etc.
Hur hittade du Unive? Välkänd server, spelat lite tidigare på den med.