Nekad Smappat | Medlem ansökning ( Darin )

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Smappat

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mike

Vad är ditt discord namn? smappat

Vad är ditt födelsedatum? 11 November 2004

Berätta om din karaktär. Kai Werner växte upp i norra tyskland i en stad vid namn Hamburg. Han bodde där med sin pappa, mamma och storebror tills Kai blev 6 år gammal. Några veckor efter han blev 6 år så flyttade de till Lund, Sverige. Anledning till flytten var för att Kai’s far jobbade inom polismyndigheten i Tyskland. Av säkerhetsskäl så blev de tvungna att lämna landet. Kai’s uppväxt var till största dels “normal”, det var inga avvikelser i hans barndom förutom flytten. När Kai tog studenten så valde han inte att plugga vidare inom sin inriktning, utan han sökte till polisutbildningen. När han väl kom in i utbildningen så bröt han sitt förhållande för att fokusera på polisyrket. Efter fyra terminer så var det dags för att påbörja sin aspiranttjänstgöring i Malmö Stad. När Kai klarat sin utbildning och jobbat som ingripandepolis i 2 år så valde han att söka till polisflyget, vilket han inte blev antagen till på grund av synproblem. Nu jobbar han som Polisassistent och fokuserar på ingripanden samt arbeta civilt på festivaler, misstänkt illegal handel etc. Kai är även utbildad Väktare samt Ordningsvakt, vilket han jobbar som behov på.

Kai har en stor rädsla för gatubrunnar, då han i barndomen ramlat ner och behövt blivit räddad av massa blåljuspersonal. Så han går aldrig avsiktligt på de, sen är han även enormt rädd för att gå över broar över vatten, även att köra öresundsbron är otroligt svårt för honom, men de säger han aldrig högt. Ett stort intresse Kai har dock är att samla på gamla pornografiska filmer, inte för att göra sina behov till, utan bara för att värdet kommer gå upp inom några år tror han.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till scenarion, där syftet är att dra ut på de till en punkt där alla parter är nöjda. Samt bidra till en hög rp nivå, där baktanken bakom varje scenario är att de inte finns någon vinnare eller förlorare, utan bara en rolig stund.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela för o vinna scenarion etc.

Hur hittade du Unive? Spela här för ca 2 år sen, tänkte testa o söka in.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top