Accepterad Smappat | Ban överklagan (Savage)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Smappat

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/komplett666/

Ditt Hex-ID: 110000111de38af (Hex)

Vad är din discord tagg? Smappat#1891

Vem var det som bannade dig? 4Anders

Hur lång tid var din ban? 4 dagar kvar, originellt 5.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? VDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag körde in mitt fordon in i en person.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min vän Phoebe åker runt, vi hamnar i en kollision med en RS6:a, de stannar och stöter/säger olämpliga saker till Phoebe för att hon är en kvinna. De sparkar på våran bil och säger olämpliga saker till henne, jag hoppar in i deras bil och cirkulerar området, då jag vanligtvis kör på höga inställningar så får jag frysningar/dsync. Då tydligen när han stod bakom mig så hamna han framför, jag kör över honom i max 20 km/h. Sen skriker han "Varför kör du över mig" och jag förklarar att det inte var meningen och försöker hoppa ur fordonet, då blir jag avstängd för VDM, tycker det hände för fort och kan garantera att det var faktist dsync då jag hade för höga inställningar för just Unive då den kräver mycket mer på min dator än t ex Dreamlife. Så en avstängning vore trevligt då jag anser att jag gjorde inget fel. Även fast det inte var meningen så förtjäna han att bli påkörd efter de kommentarerna mot henne.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde väl fel antar jag, samtidigt så är den värd o överklaga då det var pga dsync han ens hamna under fordonet.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag skrev något dumt i twitter, var typ såhär, vill påpeka att det var några som påpekade det här innan mig också "sÄlJeR nÅgOn vAtTeN pIsToL"

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade 1. kört ifrån de idioterna. Samt ändrat mina inställningar innan kollisionen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det har jag, kommer ändra inställningarna, och har fått en uppfattning om att det kan inträffa dsync så gäller o va beredd.

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top