Accepterad small1e | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

small1e

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/small1e/

Ditt Hex-ID: 110000139b69891

Vad är din discord tagg? small1e#1111

Vem var det som bannade dig? Connection rejected by Philip320's server: (BAN ID: 4) AI Editing Detection

Hur lång tid var din ban? Står inte

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? AI Editing Detection

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? De va inte staffs

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev precis whitelistad på servern och skulle gå in, när ja gick in va jag i loadingscreenen och sedan blev jag disconnectad av anticheatet för "AI Editing".

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag ska börja med att det var jag som gjorde fel. Orsaken till att jag blev bannad för just "AI editing" är för jag tidigare har spelat på gäng rp eller "100kOrDie" serverar, på 100kOrDie serverar är det väldigt vanligt att man använder plugins eller modifierar filerna för att anpassa grafik, ljud, effekter, fps eller modeller inom spelet. Just det jag hade modifierat kallas för meta filer som ändrar värderna inom spelet för att ändra på ditt vapen och just det jag hade visade sig trigga erat anticheat. Dessa filer ändrade jag för längesedan när jag väl spelade 100kOrDie. Detta är verkligen mitt fel och mitt ansvar att tänka på att ta bort dessa innan jag går in på en seriös RP server, men det är ingenting som är skadligt för servern på något sätt och vis då det bara modifierar client side / mina egna filer och ingen annans. Under kommer jag bifoga bilder på allting.

Här ser ni att filerna var tillagda för längesedan innan jag slutade med fivem, och nu när jag ville börja RPa igen så lade jag inte märke till dom utan gick in på servern omedvetet, jag vet att det är mitt ansvar att radera dessa innan men jag glömde verkligen bort och jag anser att jag förtjänar en till chans
https://cdn.discordapp.com/attachments/1002028715116597399/1002048047703928842/unknown.png

Här ser ni att jag är bannad för AI editing och inte nån annan anledning
https://cdn.discordapp.com/attachments/1002028715116597399/1002048810119348384/unknown.png

Här ser ni att jag har tagit bort filerna, och ifall det nångång skulle ske igen så kommer jag bli bannad automatisk och då förstår jag givetvis att jag förtjänar det.
https://cdn.discordapp.com/attachments/1002028715116597399/1002048978445148210/unknown.png

Jag vet inte om det finns någon på denhär servern som känner till eller har använts sig utav fivem plugins när dom har spelat 100kOrDie, men om det finns någon som är öppen att snacka med mig om det så jag kan visa hur det går till och att det inte är något harmful som kan skada servern eller försämra upplevelsen för andra spelare och bara är på klient sidan så kan ni kontakta mig på discord: small1e#1111

Jag spelar inte 100kOrDie eller ens på någon annan fivem server för tillfället, detta är något jag använde mig av förut.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har aldrig blivit bannad innan då jag precis kom till servern.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag skulle kunna backa tiden hade jag såklart tänkt på att jag hade plugins till mitt fivem och självklart tagit bort dom innan jag gick in på en vanlig fivem server, men jag hade verkligen glömt bort att jag hade vapen filerna kvar och om jag hade ominstallerat mitt fivem innan jag gick in hade detta aldrig skett.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag ska tänka noga vad jag gör när jag håller på med filer inom spel eller datorer då alla har olika syn på vad som räknas som fusk eller inte, jag ser dock som sagt inte detta som fusk då detta är client side och påverkar inte upplevelsen för andra.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja detta förstår jag, jag kommer vänta ut min tid.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka