Accepterad smailere | Whitelist ansökning [Kasper.Pet]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

smailere

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198965514958/

Vad är ditt namn i verkligheten? Sanna Ismail

Vad är ditt discord namn? Smailere#0257

Vad är ditt födelsedatum? 5 December 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Stacey Andersson, en 24 årig tjej från Örebro som lever självständigt därav hennes tuffa personlighet. Däremot har hon inte alltid varit tuff och bestämd, tidigare under hennes yngre dar, har hon haft en skev relation till sin far som är väldigt narcissistisk och aggressiv gentemot sin enda dotter. Vilket medförde en rädsla och försiktighet hos Stacey. Sedan hennes förflutna har hon varit väldigt försiktig med vilka hon släpper in i sitt liv, men samtidigt har hon byggt upp en karaktär som är genuin och hjälpsam till de människor som vill henne väl. Hennes bästa drag är att hon älskar äventyr och samtidigt tar del av det som utmanar henne till fullo. Hennes motto är: ta del av det livet ger och haver, för imorgon är det kanske sista dagen.

Varför ska just du bli whitelistad? På grund av pandemin så är det inte lika lätt för mig att träffa mina närstående. Därav känner jag att en rp server skulle passa in i min vardag. Eftersom jag kan leva in i det liv jag inte kan göra i verkligheten.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag har läst en del om er community som står bakom ett gott rykte, vilket ger mig ett positivt intryck till servern.

Hur hittade du Unive? Server listan.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli en skicklig rpare där jag kan känna en gemenskap med resterande människor inom servern.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka