Nekad Smacke810 | Ansökan till Servervakt [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Smacke810

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Ange ditt födelsedatum 6 Mars 2002

Vad heter du på discord? Smackelito#5910

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Dom flesta eftermiddagarna när ja har slutat jobbet ibland blir de rätt länge på helgerna också, försöker spela så mycket som möjligt helt enkelt

Hur länge har du spelat på Unive? ca 3-4 månader och fler blir de

Vad skulle du göra om du blir servervakter? om jag blir servervakt skulle jag försöka göra så att servern får en högre rp nivå i snitt. jag skulle även kicka eller svbanna alla i min närhet som lallar eller gör nånting annat som förstör rpn eller bra drar ner rp nivån. jag skulle verkligen försöka vara aktiv så mycket som bara möjligt och försöka få alla som spelar på denna server att vilja köra rp på absolut högsta nivån som är möjligt. jag tycker att unive har en väldigt bra och hög rp nivå men man stöter ändå på folk som inte tar rp på en tillräckligt hög nivå därför skulle det varit väldigt smidigt och bra att vara servervakt. det skulle även vara väldigt smidigt att kunna dva bilar eftersom man stöter alltid på en massa bilar som folk bara har lämnat mitt i vägen och det är även risk att folk krockar in i dem och då går deras bil sönder och då blir man bara irriterad. man stöter även ofta på folk som pratar halv ooc eller ren ooc, ifall det är halv ooc så skulle ja kunna skickat till dem och säga åt dem att det är halv ooc och kanske tänka på vad dem säger efter, men om man pratar ren ooc och då märker man direkt ifall dem ens har läst reglerna på servern tänker jag. Det är riktigt störande när folk förstör scenarion genom att prata ooc så då kan man hellre banna dem och sedan fortsätta scenariot utan den personen istället för att fortsätta ett scenario med någon som bara förstör scenariot. det skulle även varit bra att kunna reviva folk som har dött utan anledning (Bugg/glitch)

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? jag skulle vilja bli server vakt på just unive eftersom det är den första servern jag började på och känner att ja verkligen trivs här. Men mest är de ju då ja träffar på folk hela tiden som antingen pratar ooc eller alldeles för mycket lall helt enkelt, eller massa bilar som står mitt i vägen och vem har inte bränt in i en bil på motorvägen som bara är lämnad mitt i vägen och då är man inte så nöjd då man måste ringa mekonomen och bränna massa pengar på att laga bilen för någon som har lämnat den där lixom, bättre och bara dva bilen då

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag vet att ja skulle försöka att lösa saker som dva bilar som är mitt i vägen, Kicka/SV banna folk som snackar ooc ingame eller lallar hela tiden, saker vissa support måste göra känner ja att jag skulle fokusera på ifall ja stöter på de inom mitt rpande så Support och staff kan göra viktigare saker istället för att behöva tänka på folk som inte kan bete sig för fem öre.

Varför ska just du bli servervakt? varför jag ska bli servervakt är för att jag ofta är online och jag kommer göra allt jag bara kan för att hjälpa denna server att få så hög rp nivå som möjligt och därför jag också sökte till Altrive från första början för att kunna utveckla mitt rpande bland andra som har hög rp nivå helt enkelt. Om jag blir servervakt så kommer jag komma ett steg närmare till kunna få bort alla som kör dålig rp genom att tillexempel lalla eftersom om jag blir servervakt kan jag sv banna folk i 60 minuter men sedan kan jag gå in i support och snacka med dem ifall dem förtjänar en längre bann beroende på vad han/hon då gjorde för att bli bannad, då ifall det är någon som verkligen vill spela rp så kommer förhoppningsvis spelaren få sig en tankeställare och tänka till så han kanske använder en högre rp nivå i framtiden och på så sätt så kommer det förhoppningsvis bara bli fler och fler spelar med riktigt bra rp.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill hjälpa både Staff/support att göra saker som dem som spelar egentligen kan göra som tex dva bilar som står mitt i vägen eller folk som lallar kan tycka att man kan säga till dom först på något snyggt sätt men annars ifall de inte går in i deras hjärna så kan man antingen kicka dem så dom kanske fattar avad dom gjorde fel eller SV banna dem beroende på vad som händer då alltså. Har varit i så många situationer som folk springer runt och antingen är jävligt ful i munnen eller trakasserar folk på ett väldigt fult eller bara lallar och slår allt och alla samt kör över folk och har sett att dom bara kommer därifrån utan åtgärd och då skulle ja vilja finnas tillgänglig att göra något.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan några command just nu men jag vill lära mig fler, De är /Revive (id) för att reviva en död person i rätt läge, /Svban (id) är att man bannar någon i 60 minuter och sen en anledning /kick är att man kickar någon för något som de har gjort /toggleid för att se alla som är runt mig självs id, /dv för att ta bort bilar som tillexempel är mitt i vägen som ingen kommer att flytta på annars

Är du whitelistad på serven? JA + Krim

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja de har jag någon enstaka gång och någon har varit fel, sedan har ja såklart fått bann som har varit rätt av staff/support det var när ja va rätt ny på servern och då kan ja själv erkänna att man kanske inte hade så bra koll på reglerna och de motsvarde några banns, sedan när ja verkligen kände att ja ville ge detta en chans så gick ja igenom reglerna och därav klarat mig rätt bra!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej de gör ja inte och den ända servern ja skulle kunna spela på är altrive då jag redan är wl + krim och väntar bara på att den ska öppna så man kan utveckla sitt rpande mer och mer.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka