Accepterad Smackblom | Medlem ansökning [D.M5AN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Smackblom

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo Rodewi

Vad är ditt discord namn? SmackBlom#1492

Vad är ditt födelsedatum? 10 Juli 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kalle Ko. Under hans uppväxt har han flyttat omkring då hans far jobbat på olika ställen
runt om i världen. Kalles mamma gick tyvärr bort under födseln när det behövdes göra akut kejsarsnitt och hon förblöde. Nu närKalle ko fyllt 23 väljer han för att flytta till Unive och bosätta sig för att starta sin egen familj med ett jobb som förhoppngvis bilinjengör. Kalle Ko är en glad kille, som nästan aldrig fäller en tår förutom när allt går snett eller under sin födelsedag då det påminner honom om hans mammas död. Kalle Ko älskar bilar, både att köra men även att mecka på, han kör själv en Nissan GTR, men använder sin Volvo som daily driver, och han hoppas på att få en anställning på något bil företag senare i livet för att kunna bygga på sig själv och sina kunskaper angående bilar. Kalle har fått sitt bilintresse från sin far då han alltid pratat om bilar och Kalle har fått hänga i garaget med honom under sin uppväxt. Kalle har bott i Unive tidigare i livet, men efter pandemin och allt försvann, tidigare jobb, kompisar, pengar, allt försvann och han valde att flytta tillbaka till sin pappa, men väljer att försöka återigen då han trivdes under tiden han bodde i Unive tidigare..

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra RP, roliga moments inte bara för mig utan för andra också. Mycket Glädje, skratt och bra RP

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag spelar inte för att endast jag ska ha roligt, spelar för att få andra att också ha roligt också.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har förstått reglerna, ett exempel är "Sunt Förnut" i denna regel menas det att jag spelar som att jag skulle levt i verkligheten. Jag kör inte mott rött, går in i en resturang och skriker för att jag tycker det är roligt, jag spelar som jag beter mig i verkligheten.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har tidigare erfarenhet i rollspel. Har tidigare spelat på Unive och jobbat mig upp till biträdande chef på Vianor som fanns förut.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har ett ledigt schema från skolan vilket kommer resultera i att jag kan vara aktiv och spela mycket.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka