Accepterad Smackblom | Ban överklagan [Skurken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Smackblom

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Smackblom/

Ditt Hex-ID: 110000109e43d48

Vad är din discord tagg? Biffen#1217

Vem var det som bannade dig? Abbee

Hur lång tid var din ban? 10 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: DROV- VDM ~Abbee. Återstår: 5 dagar 2 timmar 23 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Råkade köra över en person, när jag skulle iväg med bilen, då jag trodde att jag hade tillräckligt mycket utrymme.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en annan spelare stog och snackade, för att kolla ifall han var intresserad i att köpa en billig bil, vi stog och snackade i 30 sekunder och den andra spelaren inte var så intresserad av bil köpet, så vi sa hejdå och jag hoppade in i min bil, jag kollade avståndet mellan bilen mig och den andra spelaren. Då jag tänkte att jag skulle kunna köra och svänga utan att träffa den andra spelaren, så väljer jag att göra det. På min skärm såg det inte ut som att jag träffade den andra spelaren tills jag kollade bak och ser att personen ligger på marken. Jag väntar på att det blir grönt framme vid ljuset då jag ej vill köra mot rött. Innan jag hinner svänga för att åka tillbaka blir jag utkickad och bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det kan ha varit bådas fel. Mitt fel att jag körde över den andra spelaren, men ändå lite dumt att jag blev bannad så snabbt utan att hinna åka tillbaka

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig blivit bannad på något spel, eller fiveM server tidigare. Första gången det händer.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat backa även fast jag tyclte att det fanns trillräckligt med plats, bara för att vara säker på att jag inte skulle köra in i personen. Jag hade även kunnat kolla back smabbare än vad jag gjorde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes. jag har självklart lärt mig saker av denna ban. Jag hade kunnat göra saker annorlunda ifall jag fick göra om det. Jag hade bacakat för att vara säker på att det fanns avstånd mellan den andra spelaren och bilen. Men framför allt att man alltid ska ta det säkra före det osäkra

Har du läst våra regler? Ja

Ditt ban överklagande har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

//Skurken

Trainee

Skurken#4317

Öppen PM

Unive Staff Team

giphy.gif

Tillbaka