Nekad smack_potatis | Chef-jobb ansökan[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

smack_potatis

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? securitas chef

Vad heter du IRL? Filip

Vad heter du på discord? smack_potatis backup#3129

Hur gammal är du? 14 år gammal

Hur länge har du spelat på Unive? 9 månader

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? utveckling, jag ser verkligen att det är så grymt mycket brist på kunskap inom hela Securitas och jag vet hur bra det kan bli om det skulle ändras. Jag vet hur bra Securitas kan bli, det är ju ett av de största jobben på Unive och jag vet hur jag ska utveckla det. Det man behöver göra för att öka kunskaperna för de anställda är att man ser över en extra gång över alla utbildare, jag kommer att göra ett dokument som alla utbildare ska gå utifrån när de håller en utbildning så att alla utbildningar inte är olika beroende på vem som håller i den. Jag har så sjukt stora planer för Securitas, jag jobbade där förut som rekryterare och jag skulle personligen säga att securitas var som bäst då, vi hade 60 anställda och vi hade riktigt bra chef & bitr, de var riktiga förebilder... men sedan så gick vi alla över till polisen, hela ledningen gick till poliser och sedan dess har securitas gått utför, så jag ska äntligen ändra på det. Som sagt så har jag grymt stora planer för securitas, det är ju många som vil och behöver samarbeten med oss eftersom vi håller ordning. När jag jobbade där förut så hade vi även en egen discord som var riktigt bra, men sedan behövde vi flytta över till jobb discorden, så jag har även planer runt det. Jag har sett dessa chefer som varit och det har ju faktiskt vart några chefer som vart bra och drivna men de har inte stannat så länge, jag antar för att det är jobbigt att driva ett sådant företag, jag kan säga att jag kommer defenetivt stanna en lång period eftersom det finns så himla mycket så kan och behöver utvecklas. De nuvarande securitas anställda kommer ju vara vana vid att få vara den enda i tjänst, cheferna har vart bra men de har inte vart så mycket i tjänst, man ska ju absolut inte behöva vara helt själv i tjänst som securitasarbetare. Och jag vet exakt hur jag ska få folk dit, jag ska helt enkelt anställda bra folk från start, från början, då kommer ryktet spridas om att det är bra medarbetare och bra ledning samt seriösa utbildningar. Detta är vad jag kommer på för tillfället men det finns ju såklart mycket mer.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jo men jag har grymt mycket erfarenheter inom själva Securitasjobbet då jag som sagt vart rekryterare och jobbade där förut i ca 2-3 månader och gjorde ett bra jobb skulle jag säga, men jag slutade som sagt för att jag skulle gå till polisen. Jag har även bra erfarenheter i det övriga blåljusjobbet eftersom jag jobbar hos räddningstjänsten samt vart polis. Sedan chefsyrket och ansvaret man ska ta som chef har jag absolut inga problem med eftersom jag haft ett antal högt uppsatta positioner som t.ex. GSP Ägare, Allstar sportcars chef, sc styling bitr, qpark bitr osv. Jag vill säga att jag kommer göra allt för att utveckla securitas och visa Unive hur bra det kan vara, det kan jag lova er.

Hur ofta kommer du vara inne? | Måndag: 15:40 - 22:00 -

| Tisdag: 15:15 - 22:00 -

| Onsdag: 15:10 - 22:30 -

| Torsdag: 14:50 - 21:00 -

| Fredag: 14:40 - 23:30 -

| Lördag: 11:00 - 23:30 -

| Söndag: 11:00 - 22:00 -

[Ungefära tider]

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Status