Sm0rts
Icke Medlem
- Meddelanden
- 2
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198271521919/
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip Holm
Vad är ditt discord namn? Sm0rts#8833
Vad är ditt födelsedatum? 26 Maj 2005
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Saito Yamamoto 28 år och är en ex-Yakusa medlem som flytt ifrån Japan
Nu ansöker han efter arbete på Securitas. Eftersom han arbete som säkerhets vakt I Japan.
Han har lagt ifrån sig sitt kriminella liv och försöker dölja det so bra som möjligt.
Han är paranoid efter andra Yakusa-medlemar som kanske spårat honom och leter up han.
Saito är lugn men kan bli aggressiv fort. Han är också bilintresserad och när han var yngre åkte han och slirade runt med bilar
I bergskedjor men andra i sin ålder.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Spela med vänner och lära känna nytt folk
Försöka uppehålla en Japansk karaktär och sånt.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Min kompis och karaktär skapandet
Hur hittade du Unive? Via min vän
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att starta en form a Yakusa på servern
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få kriminell rollen
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip Holm
Vad är ditt discord namn? Sm0rts#8833
Vad är ditt födelsedatum? 26 Maj 2005
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Saito Yamamoto 28 år och är en ex-Yakusa medlem som flytt ifrån Japan
Nu ansöker han efter arbete på Securitas. Eftersom han arbete som säkerhets vakt I Japan.
Han har lagt ifrån sig sitt kriminella liv och försöker dölja det so bra som möjligt.
Han är paranoid efter andra Yakusa-medlemar som kanske spårat honom och leter up han.
Saito är lugn men kan bli aggressiv fort. Han är också bilintresserad och när han var yngre åkte han och slirade runt med bilar
I bergskedjor men andra i sin ålder.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Spela med vänner och lära känna nytt folk
Försöka uppehålla en Japansk karaktär och sånt.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Min kompis och karaktär skapandet
Hur hittade du Unive? Via min vän
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att starta en form a Yakusa på servern
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få kriminell rollen
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej