Accepterad SM0KER | Ansökan till servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SM0KER

Icke Medlem
Meddelanden
147
Reaction score
8
Användarnamn: SM0KER

Vad är ditt namn i verkligheten? dimitrios

Hur gammal är du? 12

Vad heter du på discord? twitchdim#7255

Mellan vilka tider kan du oftast spela? jag kan spela bara jag är ej ute

Varför ska just du bli servervakt? jag känner mig mogen att bli SV igen och jag är en bra rpare jag kan rpa bra jag vill också bli det för att rensa trollare från gatorna alla som bryter mot regler ej lyssnar vill jag få bort för jag tycker ej om det att folk håller på att trolla dom ska ta det seriöst jag känner migatt jag kan ta hand om oseriösa RPare och trollare för staff brukar ju ha mycket att göra så kan jag bli SV och hjälpa till med det .

Varför vill du bli servervakt? nästan typ som VARFÖR SKA DU JUST BLI SV för jag orkar ej mer med oseriöst personer jag vill ha bra rpare på servern inga trollare inga som går och förstör för alla andra det börjar bli tråkigt. jag hör att staffs har annat att göra och dom behöver ju hjälp att rensa alla från server som bryter mot regler och är oseriöst

Är du whitelistad på serven? ja det är jag

Har du varit bannad på serven förut? jag har på discorden för att jag lite otrevliga grejer som jag vill aldrig göra igen och för misstänkt moddare

Spelar du på någon annan server för tillfället? hell no bara på multistaden AKA multi kungarna

ska denna ej godkännas och låsa o arkivera för jag blev godkännd

Godkänd efter intervju med någon annan servervakt ansvarig!

Låser&Arkiverar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka